Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu
- This topic has 28 replies, 3 voices, and was last updated 7 years, 3 months ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
15/12/2016 at 12:16 #7374JaroslavParticipant
Zdravím,
tak pokračuji v dotazech 🙂Dnes se mi objevilo ve sporu tohle viz obrázek. Jenže nevím co s tím. Je tam návrh, že bud vrátím zboží a dostanu 7.12 USD a nebo pouze refund a dostanu 5.68 USD, což samozřejmě chci. Vracet nebudu kvůli drahému poštovnému.
Ted se musím nějak vyjádřit ? nějak tomu nerozumím..Když zmáčknu Accept, což bych asi měl, tak jaká varianta bude zvolena ? Tohle jsem nikde v návodech nenašel 🙂 dík
Attachments:
You must be logged in to view attached files.15/12/2016 at 12:42 #7382JaroslavParticipantjo aháááá, už vím, odpovím si sám 🙂
Jak jsem poslal ten obrázek, tak tam je nastaveno, že když akliknu na accept, tak akceptuji tu variantu pouze refund. Všiml jsem si těch šipeček vpravo a když na ní kliknu, tak ta varianta s tím accept se zobrazí u té druhé verze s tím return goods/refund, což nechci. Takže snad jsem si na to odpověděl správně 🙂
- This reply was modified 7 years, 4 months ago by Jaroslav.
15/12/2016 at 19:36 #7388JaroslavParticipantnebo mě ještě napadlo : tu nabídku na refund only akceptuji přes tlačítko accept a tu druhou nabídku na return goods/refund mám odmítnout přes tlačítko reject ?
15/12/2016 at 20:21 #7389IvetaKeymasterAbych řekla pravdu, já teď nevím jak to tam je, ale myslím, že když Ali nabídne 2 variant – což je ten modrý odkaz Aliexpress’ Judgement Details, tak tam se nabídnou ty 2 varianty a nejde to potvrdit tam?
Pokud ne, asi bych u té částky 5,98 potvrdila Accept16/12/2016 at 9:32 #7392JaroslavParticipantZdravím,
tak opět pokračuji, už jsem myslel, že Vás nebudu otravovat a že už vše vyřeší jen Aliexpress, ale zase do toho vstoupil prodejce a nevím co dál, jak reagovat.Nyní do sporu vstoupil prodejce s touto správou :
Dear Customer,
Sorry for the inconvenience.
ok for the refund with 5.98 USD.
Please help to cancel the dispute and then provide the paypal account to us to make the refund.
ThanksAbych to shrnul: nejdříve mi nechtěl dát nic, pak 1,5 USD, pak 3 USD a když do toho vstoupil Ali, tak najednou souhlasí s plnou cenou 5.98, jak rozhodl Ali. Jenže v té zprávě stále požaduje, abych zrušil spor a poté se vypořádli přes Paypal učet.
Já už mu ale nevěřím ani slovo. Nechci uzavřít spor, protože bych už ho pak neotevřel, jak jste mi říkala dříve a navíc nemám účet PayPal a kvůli němu si ho dělat nebudu a kdoví, jestli by peníze poslal.
Jaké mám ted řešení ? Musím na tohle nějak reagovat nebo ne ? a nechat to na Ali ? já potřebuji, aby mi peníze vrátil Ali na kartový účet tak, jak jsem zaplatil. Aspoň si myslím, že to takhle probíhá nebo se pletu ? Už nechci s prodejcem nic mít. dík
16/12/2016 at 10:35 #7393IvetaKeymasterVůbec mu na to nereagujte, protože je opravdu nevěrohodný prodejce a nevěřím, že by na PP něco poslal – to ani nejde nijak požadovat, někam se odvolat. Na problémy jsou spory a nic jiného! Takže opravdu nedoporučuji. Neříkám, že všichni prodejci jsou takoví, ale tomuhle bych to nevěřila. Navíc – když Vám pošle částku, tak Vám přijde míň peněz, protože PP si za převedení strhne poplatek – např. místo 5,98 Vám přijde 5,50, které si ani nemůžete nechat poslat na svůj účet, protože PP má minimální částku pro výběr tuším 250 Kč.
Ba naopak – jeho zprávu by jste mohl poslat Aliexpressu a “udat ho”, že nabízí takové řešení, protože podle obchodních podmínek je toto ze strany prodejce zakázané a Aliexpress by ho mohl vyloučit z prodejů na Ali.16/12/2016 at 10:49 #7394JaroslavParticipantDíky Ivetko, tohle jsou rady k nezaplacení 🙂 bez nich bych tohle nedotáhl, protože bych vůbec nevěděl co kde potvrdit, kde kliknout apod.
Narazil jsem při mém prvním sporu bez zkušeností hned na pěkného vykuka, kterému jde jen o to, abych spor zrušil pod záminkou něčeho, protože ví, že už bych ho neotevřel. No já už to vím taky, díky Vám 🙂 No aspoň se hned na prvním sporu vyučím a příště už budu vědět co a jak 🙂
Pěkně mě ale naštval, jak se mi snaží ojebat a klidně ho prásknu, ale jak a kam ? Aliexpress ty zprávy, které mi posílá nevidí ? kde mi tohle nabízí ? pokud to nevidí, mám tu zprávu, kde mi tohle nabízí vložit do sporu, přes to tlačítko “edit” ?
16/12/2016 at 10:57 #7395IvetaKeymasterAno, nejjednodušší je jeho zprávu vložit do sporu přes tlačítko edit a okomentovat to. Je otázka, jestli teď to ještě bude Ali prohlížet – už spor rozhodl. Jinak tam jde někde ve stížnostech podat na něj zprávu. Já bych ho nechala, dělá to každý druhý prodejce.
Jinak když jsem já měla svůj úplně první spor, tak mi prodejkyně do zprávy napsala, že mi nemůže vrátit cca asi 3US, protože má maminku v nemocnici, je nemocná, léky jsou drahé…. nemůže si to dovolit… Taky jsem na to koukala jak reagovat.
Na druhou stranu se mi minulý měsíc stalo, že mi prodejce napsal, že je student, který prodejem na Ali přivydělává na studium a že mi pošle nové zboží, ať se nezlobím. Poslal mi jinou barvu zboží, tak jsem spor zavřela a nechala to být, kvůli barvě se nezblázním a student ať není ve ztrátě.16/12/2016 at 11:13 #7396JaroslavParticipantDobře, nechám to být, ale je dobré to vědět :-), ale naštval mě, jak se mi snaží ojebat.
Ještě si dovolím sem vložit to, co je v tom (AliExpress’ Judgement Details.
Chápu správně ten obsah, že se tam mluví o tom, že kdyby jsme se dohodli s prodejcem, máme dát Ali vědět. Pokud se nedohodneme během 5 dnů, bude platit ta varianta 1 s tím refund only ? a peníze mi vrátí Ali na kartový účet ?Attachments:
You must be logged in to view attached files.20/12/2016 at 11:17 #7411JaroslavParticipantDobrý den,
tak můj spor byl dneska ze strany Aliexpress vyřízen dle mé spokojenosti. Takže ted už jenom počkat až přistanou peníze zpátky 3-15 prac. dnů.
V mailu píší, že by byli rádi za mou zpětnou vazbu, jak případ vyřešili. Rád to udělám, ale kam to mám napsat ?
V návodech jsem našel to tlačítko ” Dispute survey “, ale v návodu se píše, že je to tlačítko, když nejsem spokojený s výsledekem Ali. Mohu toto tlačítko použít i v případě mé spokojenosti a tam se vyjádřit ? Jinak nevím, kde bych to měl uvést.
Píše se tam, že mohu tam vyjádřit do 7 dnů, ale co když ty peníze do 7 dnů mít nebudu ? Chtěl jsem se vyjádřit, až poté, kdy peníze se mi vrátí nebo mohu klidně se vyjádřit už nyní ? nemůže se stát, že by peníze přesto nedorazily ? díky21/12/2016 at 17:39 #7413JaroslavParticipantMoc, moc prosím..já vím, že už Vás asi obtěžuji, ale bylo by prosím možno ještě odpovědět na ten předešlý dotaz ? předpokládám, že už je to naposledy v tomhle sporu. Rád bych Ali poděkoval, ale nejsem si jistý, kam to mám napsat a nerad bych zmeškal tu 7-denní lhůtu, děkuji..
21/12/2016 at 20:15 #7414IvetaKeymasterTo bohužel na 100% nevím, ale použila bych to tlačítko Dispute survey – asi se tam zobrazení nějaké hodnocení, jako např. při hodnocení zboží, třeba 1-5 hvězdiček.
Jinak hodnocení průběhu sporu nemá vliv na zaslání peněz. Peníze Vám byly odeslány/přislíbeny a tak jsou již na cestě. Obvykle dorazí během 2-3 dnů. Občas se však stane, že se něco zadrhne a peníze nepřijdou. Pak stačí jim napsat do chatu, oni prověří a opravdu peníze dojdou.
Takže pokud chcete hodnotit, klidně hodnoťte již nyní, odeslání peněz to neovlivní.22/12/2016 at 11:58 #7415JaroslavParticipantTak spor je u konce, peníze dneska po 2 dnech přistály na účtu. Jen si dovolím ještě doplnit, když jste psala, že mám zmáčknou tlačítko dispute survey a že se tam asi zobrazí nějaké hodnocení, tak jen doplním, že skutečně ano. Přikládám screen obrazovky. Je tam malý dotazník, který má 7 různých otázek, jak jsem byl spokojený apod. Tak jsem rád vyplnil a odeslal.
Takže tím jsou moje dotazy u konce 🙂 Byla to dobrá praktická zkušenost do budoucna a já Vám ještě jednou moc děkuji za Vaše rady, protože bez nich bych to asi takto nedotáhl. Přeji krásné vánoce a mějte se fajn 🙂
- This reply was modified 7 years, 3 months ago by Jaroslav.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.22/12/2016 at 17:26 #7418IvetaKeymasterTak to jsem ráda, že vše v pořádku dopadlo a že se Vám podařilo udělit i hodnocení Aliexpressu 🙂
I Vám krásné prožití svátků vánočních a do nového roku hodně úspěšných nákupů 🙂 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.