Přidej recenzi

ZADRŽANÝ TOVAR

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 7 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2352

    lubo
    Uživatel

    Dobrý deń. Objednal som detskú súpravu zn.adidas.ktorú mi zastavili colnici.Stála 9,29 eúr.Prišlo vyrozumenie z Colného úradu že tovar nemá ochrannú značku a že mi nebude vydaný,doručený a že bude zlikvidovaný a Ja mám s tým súhlasiť.Som stratový 9,29 eúr. Môžem žiadať o vrátenie penazi od predajcu a mu napísať kde je tovar a prečo mi nebol doručený?Čia je to chyba. 🙁 Ďakujem.

    #2353

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    chyba je na Vaší straně, protože si vědomě objednáváte fejky. Ale to je Vaše věc, jen jsem odpovídala na Vaši otázku. Se zadržením zboží a jeho likvidací musíte v tomto případě počítat již při objednání.
    Naskenujte papíry o likvidaci, otevřete spor s důvodem, že objednané zboží bylo padělané a žádáte full refund. Ali či prodejce však většinou přisoudí jen 50%.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.