Zamítnutí sporu

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #1920
    Martina
    Participant

    Dobrý den, prosím o pomoc a info.
    18.11.2015 jsem objednala batoh. 13.1. 2016 před vypršením dodací lhůty jsem chtěla kontaktovat prodejce a všimla si, že je výrobek poslán do Brna, kde byl uložen – podle čísla uvedeného u objednávky. Napsala jsem mu, že neposlal zboží na moji adresu – nereagoval a tak jsem vyvolala spor. On mi odpověděl, že mám spor zrušit, že je zboží dodané. 7.1. kdosi vyzvedl doporučený balíček na mé jméno v Brně. Napsala jsem mu, že to není moje adresa a že já nic nemám, na to už nereagoval. eskalovala jsem spor a teď mi přišlo zamítnutí, protože balíček byl vyzvednutý. Co s tím můžu dělat?
    Díky moc, Martina

    #1921
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    prodejce Vám zřejmě poslal číslo balíčku, který nebyl pro Vás. Nevím, jestli jste také z Brna nebo jestli z úplně jiného města (což by asi bylo jednodušší dokazovat). Jak víte, že byl balíček na Vaše jméno? Prodejce Vám poslal fotku adresního štítku včetně čísla zásilky? Pokud ne, tak to byl balíček pro někoho jiného a on si ho normálně vyzvedl. Vy jste takto sledovala cizí balíček, protože nemáte číslo ke své zásilce, které by jste mohla sledovat.
    Na zamítnutý eskalovaný spor můžete reagovat – je tam nově tlačítko na podání protestu. U sporu bych uvedla, že Vám bylo napsáno cizí číslo zásilky, která nebyla určena pro Vás, ale pro někoho do Brna a že požadujete napsání správného čísla, abyste mohla ověřit, kde se zásilka nachází.

    #1922
    Martina
    Participant

    Z Brna nejsem, jsem 100km od Brna a tak jsem tedy opravdu sledovala cizí balíček 🙁 Když jsem to prodejci psala, již nereagoval a i do sporu jsem psala, že je dle sledovacího čísla špatná adresa.

    #1923
    Iveta
    Keymaster

    To je ale rozdíl, protože když napíšete, že je špatná adresa a že Váš balíček vyzvedl někdo jiný, tak to vypadá jako Vaše chyba – špatně napsaná adresa, kterou jste nezkontrolovala před objednáním a ještě si necháte někým vyzvednout balíček.
    Ale Vy musíte zdůraznit, že to nebyla Vaše chyba – jen prodejce Vám dal špatné číslo cizí zásilky. Pro Vaši zásilku nemáte sledovací číslo. Ať tedy prodejce doloží kam zásilku poslal (adresní štítek nebo potvrzení z pošty o podání zásilky), kde bude jasně viditelné Vaše jméno, adresa a číslo balíčku.

    #1961
    Martina
    Participant

    Zdravím, ještě se chci zeptat, jak dlouho trvá, než se Ali k tomu vyjádří. Na zamítnutý spor jsem reagovala minulé pondělí, tedy před víc jak týdnem a zatím se nic neděje :-(. Díky

    #1962
    Iveta
    Keymaster

    Obvykle to trvá tak ten týden, ale nyní, v období leden-únor asi řeší hodně sporů z nedošlého zboží z 11/11. Nezbývá než čekat 🙁

    #1963
    Martina
    Participant

    OK, díky. Teď už není asi kam doplnit co? Chtěla jsem jim tam ještě poslat, že prodejce má uvedené trojí odeslání, dvě čísla přeškrtnutá…a to třetí šlo do toho Brna. Ale tak napsala jsem to tam, tak snad to bude stačit 😉

    #1964
    Martina
    Participant

    takhle to vypadá 🙁

    #1965
    Iveta
    Keymaster

    Do eskalovaného sporu už nejde nic doplnit 🙁 Možná tak ještě, kdyby Vám ho zamítli, tak nově se lze nyní proti rozhodnutí odvolat a dodat tak další důkazy. Ale doufám, že to nebude potřeba

    #1974
    Martina
    Participant

    Poslali mi toto viz příloha.

    #1975
    Martina
    Participant

    Poslali mi toto:
    For this dispute, we will provide you with a coupon of USD 3 as compensation for the rest payment of the order and it can be used within 60 days.
    Coupon can be used on orders with value no less than that of the coupon, and you will get it within 5 working days. If the amount of coupon is greater than $100, it will be divided into $100 and the rest amount. For example, if the amount of the compensated coupon is $255, the coupon would be divided into 4 pieces, which means you will receive 2 coupons of $100, 1 coupon of $50 and 1 coupon of $5. For how to use the coupon, please refer to: http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/how_to_use_your_coupons.php

    Please note that once you make an order with the coupon and ask for a partial refund, we won’t be able to refund the coupon to you. We do count on your kind understanding.

    Moc si s angličtinou netykám, tak bych nerada postupovala špatně….díky

    #1979
    Iveta
    Keymaster

    Toto napsal prodejce – nechce, aby se eskalovaným sporem zabýval Aliexpress, tak se snaží dohodnout. Nevím, kolik stál batoh, ale nabízí 3 dolarový kupon do jeho obchodu. Když nabídku přijmete, tak Vám do 5 pracovních dnů pošle slevový kupon a Vy jej musíte využít do 60ti dnů na objednávku vyšší než 3 dolary.
    Mně osobně mi to výhodné moc nepřijde – když potvrdíte, že o kupon máte zájem, tak bude chtít zrušení eskalace sporu. Tím se uzavře i objednávka, jako že jste se domluvili a není třeba dále řešit. On pak má 5 PRACOVNÍCH dnů na poslání kuponu. Vzhledem k tomu, že ode dneška do 14. února jsou v Číně svátky, tak Vám kupon může poslat až v druhé polovině února a nebo také vůbec nemusí. Spor s Vámi ukončil a tím to je pro něj skončené, takže se nemusí vůbec s nějakým posílání kuponu obtěžovat 🙁

    #1981
    Martina
    Participant

    podle mě to už napsali z Aliexpresu, protože já eskalovala spor, oni mi ho zamítli, tak jsem vznesla námitku a dnes jsem na to náhodně koukla a objevila toto. Batoh stál 3 dolary. Objednávka je už uzavřená, já už s tím nic neudělám… 🙁

    #1982
    Iveta
    Keymaster

    Aliexpress neřeší spory nabízením kuponů, toto nabídl prodejce.
    Tak pokud batoh stál 3 dolary, objednávka je uzavřena, tak nabídku přijměte, tím už nemáte co ztratit.

    #1983
    Martina
    Participant

    Objednávka číslo:
    71072958003018 (Řešení Případ NO: 4018832724)

    Postavení:
    Spor Dokončeno

    Připomínka:
    Tento spor byl zpracován. (Detaily)

    Spor průzkum Odvolání byl zpracován Zobrazit výsledky
    Žádáme vás, abyste si vyhrazují několik minut svého drahocenného času, aby svůj názor týkající se našich služeb. Klikněte prosím http://survey.alibaba.com/survey/QwbHCfE~x

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password