Zaplacené zboží a v přehledu objednávek nic

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #146743
    wrtt
    Participant

    Prosím o pomoc co dělat když….?Zboží jsem dala do košíku,zadala platební údaje( tady jsem musela vypsat veškeré údaje:adresu atd..Většinou při nákupu to bylo vždy předvyplněno,ale dlouho jsem na Ali nenakupovala tak jsem si říkala ,že je to nové) a zaplatila.Vše proběhlo standardně.Co jsem udělala jinak než obvykle – přihlásila jsem se tlačítkem přes facebook. Vše proběhlo také v pořádku ,takže mi nebylo nic divné.
    Po zaplacení jsem se přihlásila ke svému účtu přes klasické přihlášení a podívala se do objednávek.Žádné,které jsem právě zaplatila tam nebyly.Tak jsem to zkusila opět přes facebook a tam byly.Druhý den jsem šla vše zkontrolovat a to už to zboží nebylo vidět nikde.Takže mám zaplacené zboží,které prostě není nikde vidět,že jsem ho koupila.Peníze z účtu mám stržené.Můžete mi prosím někdo poradit co mám dělat?Děkuji za každou radu.

    #147401
    sheram.o
    Participant

    Mám stejný problém. Peníze stržené, objednávka k nenalezení. Zakoupeno přes apliakci. Stalo se mi 30.11.2019 a dodnes žádná změna (27.12.2019). Z jiných zdrojů mi tvrdili, že do 15 dnů mi peníze vrátí, pokud nebyla vytvořena objednávka (obchodník si nezažádá), ale nepřišlo zpět nic. Přes on-line podporu jsem se nedobral k ničemu (nejspíš jen robot), emaily zde na stránkách mi hlásí, že neexistují a už mi také docházejí nápady.

    #147423
    sheram.o
    Participant

    Doplnění: Dnes i přes “nevytvořenou” objednávku zboží dorazilo, takže nakonec vše OK.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password