Přidej recenzi

Zásielka nedoručená

Zvolené téma obsahuje celkem 12 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Ivana a poslední změna proběhla před 3 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 13 příspěvků - 1 z 13 (z 13 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #988

    Michaela
    Uživatel

    Dobrý deň, chcela by som sa Vás opýtať, objednala som si tovar, lehota dodania končí o 7 dní, keď som podľa čísla zásielky pozerala na http://www.17track.net našlo mi, že tovar je už na Slovensku. Vypísalo mi, že „položka vyvesená na pošte“. Keď som sa bola opýtať na pošte, tam mi povedali že zásielka ešte nie je na Slovensku, pretože ich systém túto zásielku nenašiel. Ale mne na ich internetovej stránke http://www.posta.sk túto zásielku našlo. Je tam vypísané „položka vyvesená na pošte“ z dňa 31.3.2015, dodnes sa nič nezmenilo, stále mi ukazuje tento stav a o 7 dní končí doba doručenia. Neviete mi niekto poradiť ako mám postupovať? Mám vyvolať spor už teraz alebo počkať ešte aspoň 5-6 dní?

    #992

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    co nejdříve si zažádejte u prodejce o prodloužení lhůty dodání – ať máte čas na další řešení. Dejte si tam nejméně 14 dnů. Prodejce má 2 dny na to, aby ji prodloužil. Pokud zásilka je dle trackingu na poště, nemusí žádosti vyhovět.
    Ohledně pošty – obrátila bych se na vedoucí pobočky, že Vám na přepážce tvrdí, že zásilka ještě nedorazila, jestli by Vám s tím nepomohla. Obvykle se poté zásilka „zázračně“ najde. Jinak pohyb zásilky můžete ještě ověřit na infolince Slovenské pošty, kde Vám mohou poradit co říci na pobočce, kde se zásilka může nacházet.
    Přijde mi ale divné, že zásilka leží na poště od 31/3, protože nevím jak na Slovensku, ale v ČR po 14 dnech zásilky vrací zpět, že se je nepodařilo doručit a nikdo si je nevyzvednul. Ale kdyby to vrátili zpět do Číny, tak by se to mělo zobrazit na netu (pokud to tam tedy někdo na poště poznamenal).

    #996

    Michaela
    Uživatel

    Dobrý deň,
    a ako mám požiadať o predĺženie lehoty dodania?? Ďakujem

    #997

    Iveta
    Klíčník
    #1111

    Ivana
    Uživatel

    Rada by som poprosila o radu, objednala som topanky a mail ze boli odoslane mi prisiel 12.5. odvtedy balik nedorazil. Tracking number mi na stranke nasej SK posty nenaslo, predajca dal link na China post airmail website ktora je po cinsky a netusim kam tam to cislo vlozit. Do uplynutia doby mam este 20 dni, co mam urobit? Mam uz otvorit spor alebo urobit nieco ine? Dakujem za radu 🙂

    #1113

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    zkoušela jste tracking number zadat na stránce 17track.net? Najde většinu čísel. Pokud by nenašlo, napište mi jej, zkusím dohledat od jakého je přepravce.

    #1114

    Iveta
    Klíčník

    V pátek balíček přiletěl do ČR, tento týden by měli doručovat (odkaz na sledování jsem Vám poslala do zprávy).
    Teď mne ale tak napadá, psala jste, že jste hledala na stránkách slovenské pošty, takže adresu máte uvedenou na Slovensko? Balíček totiž přiletěl do Česka……
    Jestli měl být doručován na Slovensko, tak rovnou otevřete spor, že zásilka nelze trackovat. Prodejce bude ihned reagovat – buď dá správné číslo, které patří Vám na Slovensko nebo prošetří a zjistí, že zásilka byla ztracena a měl by vrátit peníze. Podle trackingu totiž tato zásilka byla podána až 11/6 a Vaše zásilka byla podaná už 12/5, o měsíc dříve.

    #1119

    Ivana
    Uživatel

    Skusala som na stranke 17track.net – tam najde aj cisla ktore sli China air mail? Moje cislo mi to nenaslo, tak vam ho sem pisem Ivetka a dakujem vopred za vasu pomoc. Ak by to cislo bolo zle je lepsie najprv napisat predajcovi o tom spravu alebo rovno otvorit spor? Ak mi este ostava 19 dni do vyprsania lehoty? Velka vdaka 🙂 TC je RN803145641CN. Zasielka ma prist na Slovensko. Dakujem 🙂

    #1120

    Ivana
    Uživatel

    Jej prepacte ja som sa vam asi primiesala do diskusie nechtiac – neviem ako sa tu pridavaju nove prispevky 🙂 Napisem na novu temu znova? Prepacte Michaela aj Ivetka 🙂

    #1121

    Iveta
    Klíčník

    Tak to se omlouvám já, protože jsem to pomotala já 🙂

    Paní Ivanko, psala jsem si Vám o číslo pro sledování a za chvilku jsem měla ve schránce zprávu s trackovacím číslem, že je to, které nelze najít. Automaticky jsem brala, že mi ho posíláte Vy. Takže tamto číslo putuje do Prahy, ne Vaše 😀

    Vaše číslo opravdu neexistuje. Můžete zkusit napsat prodejci, že zásilka se nikde nezobrazuje. Když se do 2 dnů nedomluvíte na řešení (pošle jiné číslo zásilky, navrhne otevřít spor, napíše že pošle zboží znovu…), tak otevřete spor. Tato zásilka se opravdu ztratila ještě dříve, než se objevila ve sledování nebo poslal špatné číslo – ať už úmyslně (zboží vůbec neposlal a čeká, že Vám projde doba pro obdržení a on dostane peníze zadarmo nebo mohl poslat obyčejnou nesledovatelnou poštou) nebo neúmyslně (přeťuknutí v čísle).

    #1123

    Ivana
    Uživatel

    Dakujem Ivetka velmi pekne 🙂 Idem teda napisat a uvidim co bude. Pri tej mojej objednavke je este jedno Tracking number ale je preskrtnute. Tak neviem co tam nacvicuje predajca, uvidime. Ak otvorim spor je iste ze peniaze naspat dostanem? Alebo sa moze stat ze aj neuspejem? Velka vdaka este raz 🙂 Ivana

    #1124

    Iveta
    Klíčník

    JJ, občas jsem také měla u objednávek přeškrtnuté číslo. Většinou nefungovalo a fungovalo až to novější.
    Když otevřete spor, tak peníze na 99% zpět dostanete, prodejce se asi bude cukat, ale vzhledem k tomu, že poslal číslo pro doporučenou zásilku a číslo přesto nelze trackovat, tak by to mělo potvrdit i Aliexpress. Většinou je tedy lepší otvírat spor až po 60ti dnech nedoručení (tzn. před vypršením doby se musí požádat o prodloužení doby) a jen co ji prodejce prodlouží, tak hned otvírám spor. Když je totiž zásilka bez sledovacího čísla, respektive lze dosledovat jen území Číny a pak už ne, tak jakmile je to méně než 60 dnů, tak ten spor zamítne i Aliexpress s odůvodněním, abyste čekala.

    #1125

    Ivana
    Uživatel

    Velmi pekne dakujem Ivetka 🙂

Prohlížíte 13 příspěvků - 1 z 13 (z 13 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.