Přidej recenzi

Zásilka nedorazila co s tím?

Oštítkované: 

Zvolené téma obsahuje celkem 28 odpovědí. Do diskuze (7 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 8 měsíců, 1 týden.

Prohlížíte 14 příspěvků - 16 z 29 (z 29 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8128

    Radek Olša
    Účastník

    Dobrý den, 11.11.2017 jsem objednal na Ali mobil. Dle trackingu byl odeslán do ČR 21.11.2017, ale doposud nic nepřišlo. Ve sledování na České poště je stále Odeslání zásilky do České republiky. Prodejci jsem posílal již 2 dotazy, ale stále mi jenom odpovídá ať počkám. 12.1.2018 mi končí lhůta pro dodání zásilky. Ještě nikdy se mi nestalo, že by mi zboží nepřišlo déle jak po 6-ti týdnech.
    Co mám dělat?
    Sledovací číslo je RB395717211SG, číslo objednávky je 87622091165930

    Díky Radek

    #8131

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    byly Vánoce, Česká pošta je přehlcená zásilkami z Číny, takže musíte počkat. Požádejte prodejce o prodloužení doby pro doručení a počkejte, až se Česká pošta prohrabe k Vašemu balíčku 🙂

    #8132

    Radek Olša
    Účastník

    Vánoce chápu, ale co mě zaráží je, že už někde od konce listopadu je tam „Odeslání do České republiky“ a neobjevilo se tam, že je to někde na poště.

    #8133

    Iveta
    Klíčník

    To není někde na poště. Naprosto přesně Vám řeknu, že to nejméně měsíc leží v Praze na hlavní třídírně pošty pod hromadou balíčků, která do ČR přiletěla v prosinci. Pro příklad uvedu, že do ČR přiletí každý den třeba 10.000 balíčků z Číny. Jenže pošta jich dokáže za den roztřídit třeba jen 5.000 balíčků. A tak se to tam hromadí a hromadí. Lidem už chodí balíčky objednávané v prosinci, ale ty z listopadu přijdou třeba až v dubnu 🙁 Bohužel, je to má osobní zkušenost z předchozích let. Dobu bych prodloužila a spor otevřela po 80-90ti dnech po odeslání.

    #8134

    Iveta
    Klíčník

    A ve sledování se Praha nezobrazuje proto, že jej ještě nemají roztříděné – tj. naskenované do systému jako došlé do ČR.

    #8135

    Radek Olša
    Účastník

    Aha, děkuji za odpověď. 🙂

    #8261

    Radek Olša
    Účastník

    Tak po dvou měsících se balíček „našel“ a nyní čekám na dopis od celníků. 🙂 Vzhledem k tomu, že za dva dny končí prodloužení ochranné doby, požádal jsem prodejce, aby mi dobu prodloužil ještě jednou.

    #8262

    Iveta
    Klíčník

    Přesně tak 🙂

    #8347

    Lucka13
    Účastník

    Dobrý den,
    právě mi přišel tento email od prodejce
    Dear Lucie,
    We are told by the shipping company that your parcel has been returned to us, sorry for that.
    We’d like resend you, but the goods you ordered is not available, could you please accept other styles of this product?
    Hopefully we can get your understanding and reply within 24 hours.
    Thanks.
    Podle čísla zásilky vstoupila zásilka 2.2. do SPU.
    Mám tedy odpovídat a něco měnit?

    #8351

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ještě bych 1-2 dny počkala na tu zásilku co je na SPU, jestli bude doručena jinam (dal Vám špatné číslo zásilky) nebo bude doručena Vám.
    Sice chce prodejce odpověď do 24h, protože začínají čínské svátky, ale i tak bych počkala a pak bych otevřela spor na vrácení peněz. Když budete žádat o prodloužení doby (která se s doručením zásilky zkrátí na 10 dnů ať to bude Vaše zásilka či cizí), nemusí prodejce stihnout kvůli svátkům prodloužit. A pak si objednejte zboží co jste chtěla jinde.

    #8356

    Dobrý den,já mám také problém s nedoručeným balíčkem.Objednávala jsem 11.11. a do dnes nedorazil.Objednávám na Ali opravdu hodně a zatím se mi nestalo,že by něco nedoručili…začala jsem po něm tedy pátrat.Ve sledování zásilky měli status“odeslání zrušeno“.Zkoušela jsem několikrát psát prodejci-žádná odpověď.Onen obchod si změnil jméno a ni od nich jsem se odpovědi nedočkala.Zkusila jsem se tedy včera obrátit na zákaznický servis a připojila se na on-line chat a požádala jsem o vysvětlení…Po pravdě,má angličtina není na takové úrovni,abych s nimi mohla rovnocenně diskutovat,ale pochopila jsem z toho,že mi do 10-ti pracovních dní přijde nějaký e-mail od reklamačního oddělení.Konkrétní problém,který nastal mi nesdělili.Máte s tím prosím nějaké zkušenosti a myslíte,že mám šanci,že mi vrátí peníze?

    #8357

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    standartně se po 60 dnech otevírá spor. Záleží na tom, zda Vám již lhůta skončila či běží. Jestli již skončila před více než 15 dny, spor již otevřít nelze. Možná pomůže zmíněný chat, ale nezaručuji.

    #8375

    karolina28
    Účastník

    Dobrý den,

    prosím moc o radu. Objednala jsem 23.1. balíček na ali a dostala jsem zpravu,4.února – shipment with local company, že 9. unora zahajen proces na celnici a dalsi zprava 12. unora „Delivery failed“.
    tracking number mam: LP00093207270757
    Obchodník píše, že pokud nebude doručena zásilka do 23.3., mohu požádat o refundaci.

    Prosím, nevíte co v takové situaci dělat? Zatím se mi nic podobného nestalo.
    Moc děkuju
    Karolina

    #8376

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    o refundaci nemusíte žádat, stačí si pro balíček dojít na poštu. Dle trackingu je na poště 104 00.

Prohlížíte 14 příspěvků - 16 z 29 (z 29 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.