zasilka zrušena prodejcem

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #8448
    lojza
    Participant

    Dobrý den potřebuji poradit 7.02.2018. jsem objednal zboží, 8.02.2018 obdržel jsem potvrzeni o odeslaní zboži prodejcem následně dne 27.02.2018 na sledovacim odkazu jsem zjistil že
    zásilka byla zrušena prodejcem informační e-mail jsem do dnešniho dne neobdržel
    prosim o radu jak postupovat aby mi byly vraceny penize

    #8449
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    to je tak, že si prodejce vygeneruje číslo zásilky v poštovním systému, to napíše do Aliexpress a zásilka se jeví jako odeslaná. Ve skutečnosti je zboží ještě u prodejce a má 10 dnů na její doručení čínské poště, aby ji fyzicky přijala a skutečně tak došlo k odeslání. V době svátků v druhé polovině února však tato doba na odeslání byla trochu delší, ale i přesto prodejci spoustu zásilek neodeslala (za mě to byly 4 zásilky, takže je mi jasné, že podobné problémy mělo více lidí). Tímto tak byla zásilka zrušena ze strany pošty, protože zásilku nepřijala, ale to již nedokáže zpracovat informační systém Aliexpress a proto jste neobdržel e-mail. Ten by Vám přišel, jen pokud by objednávku zrušil prodejce, takto bylo jen zrušeno odeslání.
    Nyní otevřete spor, napište že zásilka byla zrušena a přidejce i kopii trackingu (ikdyž vím, že ho Aliexpress může ve sledování najít, ale je to při řešení sporů rychlejší, když tam přiložíte obrázek trackingu). Zatím jsem s tím nikdy neměla problém a spor vždy vyřešil Aliexpress okamžitým vrácením peněz.

    #8461
    lojza
    Participant

    Dobrý den,děkuji za radu otevřel jsem spor čekám na odpověd

    #8505
    Nina Grenadina
    Participant

    Dobrý den, vypadá to, že budu mít podobný problém. Už se prodejce ozval? Vrátil Vám Aliexpress peníze?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password