Přidej recenzi

Zavada na vyrobku, spravny postup pri reseni sporu

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 5 měsíců, 3 týdnů.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8497

    puz
    Účastník

    Ahoj, potreboval bych poradit zda postupuji spravne.

    Situace: Objednal jsem si zbozi ktere po cca dvou dnech prestalo fungovat. V te dobe jsem uz samozrejme potvrdil doruceni zasilky a tedy zacala bezet lhuta 15ti dni behem kterych mohu otevrit spor. Toho jsem take vyuzil a prodejce mi v ramci tohoto sporu nabidnul zaslani noveho zbozi. S timto postupem jsem souhlasil a spor zavrel. Po nekolika dnesch jsem take (po urgenci) dostal nove trekovaci cislo zasilky. Nechci byt prehnane paranoidni, ale za dva dny mi jiz bude koncit lhuta, kdy mohu otevrit spor a na trekovacich systemech cislo zasilky nebylo nalezeno.
    Nejsem si nyni jisty jak postupovat. Verit prodejci ze zasilku skutecne odeslal? Nebo otevrit znovu spor, dokud nebude trekovaci cislo zasilky k nalezeni?

    Dekuji za radu.

    #8498

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    no popravdě bych osobně na znovuzaslání zboží nepřistoupila:
    1) nevíte, jestli ho skutečně odešle
    2) nemáte žádnou ochrannou dobu pro doručení zboží
    3) pokud by náhodou přišlo a nebylo funkční, nemůžete již otevřít spor.

    Zkuste raději otevřít spor a žádat peníze zpět. To, že jste dostal sledovací číslo ještě neznamená, že zboží bylo skutečně odesláno. Prodejce si jen nechal od poštovního systému vygenerovat sledovací číslo a má 10 dnů na jeho fyzické doručení na poštu. Tedy pokud bude mít zájem ho odeslat. Jelikož se nic nezobrazuje v trackingu (aspoň podání zásilky), tak ani nevěřím tomu, že zboží poslal.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.