Zboží dorazilo až po kompletní refundaci

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #150352
    moorhuhn
    Participant

    Dobrý den, 25.10.2020 jsem si objednal na AliExpressu zboží za zhruba 1.200,- Kč, ale už od listopadu se sledování zásilky v podstatě zaseklo v Liege a dál nebyl už žádný pohyb, tak jsem nakonec ve lhůtě koncem prosince otevřel spor a požádal o plnou refundaci, kdy mi bylo vyhověno a peníze se mi vrátili na účet. A ejhle, zboží dnes dorazilo českou poštou. Normálně bych se spojil s prodejcem a objednal u něj stejné zboží a potvrdil mu obratem po odeslání jeho přijetí a bylo by hotovo. Jde mi o to, že už to jeho zboží nepotřebuji, protože jsem si mezi tím koupil jinde jiné. Nemám problém zboží poslat zpět do Číny, ale rozhodně ne na svoje náklady! Předpokládám, že se mi brzy prodejce ozve a přesně to bude po mně chtít s tím, že mi potom poštovné zašle a já už bych pak samozřejmě asi žádné peníze neviděl. Jak mám v případě takového požadavku ze strany prodejce postupovat? Můžu trvat na tom, aby mi nejprve on poslal peníze na zaslání zásilky zpět? Nechci, aby mi třeba kvůli tomu AliExpress zrušil účet a pod.. Díky za odpovědi.
    Martin

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password