Přidej recenzi

zbozi dorazilo castecne

Zvolené téma obsahuje celkem 10 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  [email protected] a poslední změna proběhla před 5 měsíců.

Prohlížíte 11 příspěvků - 1 z 11 (z 11 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8202

    macun
    Účastník

    Dobry den mam dotaz ohledne otevreni sporu muzu otevrit spor I po 60dnech kdyz mi prodejce vzdy prodlouzil dobu dobu dodani nebo si to musim hlidat?Dale mam problem objednal jsem si dva vyrobky k pocitaci od jednoho prodejce.Po delsi dobe co jsem vzdy prodlouzil lhutu o doruceni mi balicek prisel ale v balicku jsem ovsem nasel pouze jeden vyrobek prodejce se mi omlouval jak mam ted pokracovat?Je to uz ovsem dele nez 60 dnu ale vzdy jsem pozadal o prodlouzeni a prodejce mi vyhovel.

    #8203

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    spor můžete otevřít po 60 dnech vždy. Pokud zároveň vyprší doba, máte pak 15 dnů po jejím skončení. Takže pokud např. již 60 dnů uběhlo a prodejce třeba prodloužil na dalších 50 dnů, tak během této doby +15 dnů po ní máte stále možnost spor otevřít.

    #8204

    Iveta
    Klíčník

    Co se týká druhého problému – nafoťte zboží a obálku a otevřete spor, že v balení bylo méně kusů než jste objednal. Pokud však prodejce prodlouží dobu a budete ochotný dále čekat (možná i zbytečně?) na doposlání druhého kusu, tak spor otevírat nemusíte. Každopádně spor + poté objednat zboží znovu je nejjistější a nejrychlejší.

    #8205

    macun
    Účastník

    dobry den tak udelal jsem jak jste mi napsala otevrel spor nafotil obalku pote se mi prodejce omlouval a nabidnul reseni Refund Only US $ 0.00
    Comments:
    dear we are sorry for this ,we could discount in your next order ok ? could you cancel dispute for us ? we promise will compensation ,this item we checked it out of stcok now sorry. nechapu jak me chce kompenzovat.natoz jsem na to nereagoval az to postoupilo aliexpress a ten mi napsal ze jsem balicek dostal pritom jsem mu jasne napsal a vyfotil ze v balicku chybi druhe zbozi.Jako duvod o refundaci jsem musel odskrtnout logistiku protoze nic jineho tam na vyber neni.

    #8206

    Iveta
    Klíčník

    Na výběr tam je, ale pravděpodobně jste hned při první otázce ve sporu zda jste obdržel zboží – odpověděl NE. Ale Vy jste zásilku dostal! Ve sporu nyní opravte na Ano a nabídnou se Vám možnosti, jaký máte s objednávkou problém. Je tam uvedeno, že je v zásilce menší než objednané zboží nebo že část zboží chybí, přesně si nepamatuji. Když napíšete, že jste zásilku nedostal a přitom ji máte nafocenou, tak Vám to Aliexpress zamítne.
    Prodejce to zkouší, abyste mu potvrdil 0 US vrácení, aby dostal peníze a ještě z Vás vymámil další objednávku. Já bych na to nepřistoupila, ani když nabízí slevu nebo přidání i dalšího zboží jako dárek apod.

    #8207

    macun
    Účastník

    Dobry den dekuji za odpoved.Dneska jsem si uz toho taky vsiml ja jsem zadal ze jsem zbozi nedostal coz jsem sice nedostal ale balicek prisel.Mel jsem ve sporu zadat ANO balicek prisel a potom v dalsim radku uz jsem videl mnozstvi a tojsem mel odkliknout.Psal jsem jeste prodejci jak me chce kompenzovat ale ten mi vubec neodepsal napsal jsem mu 3zpravy a ani na jednu neodpovedel jen kdyz vyvolam spor tak najednou se zacne ozyvat pritom se jedna o provereny obchod tak to nechapu.Dnes jsem opet zavedl spor tak jsem zvedav.Mam jeste jeden dotaz u nas jak se balicek posila tak ho posta zvazi a mam dojem ze to je na balicku napsane.Na balicku s ciny je take dodejka zbozi a vaha ale tam byla uvedena vaha dvou zbozi kdyby to vazili na poste tak by to nemohlo sedet protoze ja tam mam pouze jedno zbozi.Myslel jsem si ze prukazne bude kdyz to dam na vahu a porovnam s balickem vyfotim a poslu aliexpress ale jak pisi nejde to protoze na balicku je vaha obou zbozi.Da se to nejak zjistit?DEKUJI

    #8209

    Iveta
    Klíčník

    Prodejci málokdy odpovídají na zprávy přes den, kromě prodejců, kteří mají zákaznický servis 24h. Většinou odpovídají během naší noci, obvykle mezi 0:00-6:00 (časový posun).
    Je jedno, jestli má prodejce hodně nebo málo hodnocení, vždy jsou mezi nimi ochotní i neochotní prodejci. Z mé zkušenosti jsou prodejci s málo hodnoceními velmi vstřícní a ochotní, ale prodejci s mnoha hodnoceními se hádají o každý dolar.
    U čínských balíčků je uvedena váha předpokládaná, jak ji mají prodejci uvedenou u zboží (všimněte si u zboží úplně dole je napsaná velikost balíčku (často hodně vymyšlená) a váha zboží). Když pak prodejci tisknou štítky s adresou a popisem obsahu balíčku, tak je tam uvedena právě váha, cena, popis a množství, která by tam být měla. Nikoliv jaká je skutečnost. U lehkých chybějících věcí se pak těžko dokazuje, jestli v balíčku byly nebo ne.
    Je možné vyfotit tak, aby bylo vidět, že druhá věc by se do balíčku prostě nevešla? Nebo je balíček „ošoupaný“, „omačkaný“ od jednoho kusu zboží?

    #8210

    macun
    Účastník

    DEEEKUJI za vycerpavajici odpoved.Ted uvidim jak uspeji ci neuspeji ve sporu s pozdravem.M

    #8538

    [email protected]
    Účastník

    Dobrý den přišla mi neúplná objednávka místo 3 šatů jen 1 kus co teď?

    #8539

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    napište zprávu prodejci. Je možné, že každý kus poslal v samostatném balíčku, jen o tom obvykle neinformují a dají jen jedno číslo zásilky.

    #8542

    [email protected]
    Účastník

    Právě ,že vůbec nekomunikuje 🙁

Prohlížíte 11 příspěvků - 1 z 11 (z 11 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.