Přidej recenzi

zboží mi nebylo doručeno a zbývá 2dny do doručení

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1562

    Hana
    Uživatel

    Dobrý den,
    co mám dělat když mi zboží ještě nebylo doručeno.
    Zboží je za 0,39dolarů a příjde mi zbytečné žádat o navrácení peněz. Počkala bych pár dní. Jak pokračovat v mém problému?
    Děkuji Hanka

    #1566

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    pokud chcete ještě počkat, požádejte co nejdříve prodejce o prodloužení času – kliknutím na modrý odkaz pod odpočtem času. Vyskočí okno a zadáte tam počet dnů, o které chcete čas prodloužit

    #1574

    Hana
    Uživatel

    Tento odkaz chci rozkliknout ale bohužel se nic neděje. :S

    #1577

    Iveta
    Klíčník

    Asi máte blokovaná vyskakovací okna. Tak zkuste napsat dole zprávu prodejce, jestli by Vám neprodloužil čas o X dní. Ono stejně když to okno vyskočí, napíšete tam počet dnů a potvrdíte, tak se to dole vloží jako zpráva s žádostí o prodloužení.

    #1609

    Hana
    Uživatel

    Napsala jsem do rámečku pod zbožím že žádám od 10dní prodloužit zboží a bohužel mi byla zásilka vyřízená jako doručená.
    Teď s tím asi nic neudělám. Už nebudu žádat o prodloužení, raději vrátit peníze.
    Jsem zklamaná.

    #1610

    Iveta
    Klíčník

    Teď tomu nerozumím – do textového rámečku dole, kde se píší zprávy jste napsala, že žádáte 10 dní prodloužení a objednávka se zavřela? To není možné…. Prodejce sám uzavřít objednávku nemůže.
    Musela jste zboží zaškrtnout a potvrdit převzetí a tam se žádný text nepíše, tedy pokud jste mu to nenapsala do hodnocení zboží.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.