Přidej recenzi

Zboží nedorazilo

Zvolené téma obsahuje celkem 9 odpovědí. Do diskuze (5 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 8 měsíců, 3 týdnů.

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (z 10 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7474

    Dusan_Ch
    Účastník

    Dobrý den 7.12 2016 jsem přítelkyni objednal dvoje kalhoty od stejného prodejce 14,12 2016 se mi na sledování zásilek objevilo že je balíček schválen a předán dopravci do dnešního dne mi zboží nedorazilo tj.26.1.2017 co mám dělat? Doposud jsem neměl žádný problém s doručením tak bych potřeboval poradit

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7476

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    přes vánoční svátky je doručování na české poště trochu zpožděné, proto bych ještě počkala do příštího týdne. Pokud by zboží do pátku nedošlo, otevřete spor.

    #7607

    Urbankova Bedriska
    Účastník

    Dobrý den,měla bych k Vám tento dotaz.
    Před 2 měsíci mi prodejce odeslal mou objednávku,která dosud nedorazila,dost mě to znepokojuje.Doposud jsem vždy obdržela všechny balíčky nejpozději do měsíce. Dne7.3.2017 jsem napsala zprávu prodejci a žádala touto formou o prodloužení končící ochranné lhůty pro mou objednávku, neboť se mi nepodařila žádost přímo na stránce mé objednávky (měla jsem zvolený český překlad).
    Prodejce mi lhůtu touto formou neprodloužil s tím, že mám ještě vyčkat.
    Dne 13.3.2017 jsem zkusila žádost o prodloužení ochranné doby na stránce mé objednávky, ale už bez překladu do češtiny a podařilo se.
    Dne 14.3.2017 mi prodejce vyhověl a prodloužil ochrannou dobu o dalších 14 dní.
    Pokud by zboží do této doby nedošlo, mám v úmyslu požádat o další prodloužení formou zprávy a nevím, zda-li mi prodejce vyhoví.
    Pak by přišlo na řadu Otevření sporu.
    Dovoluji si Vám položit tyto otázky.
    -jak přibližně dlouho trvá,až se vyřeší vrácení peněz?
    -v případě,že by již měla částku na svém účtě za nedodané zboží a později by zboží nakonec dorazilo, jak se toto řeší?
    -nebo zboží nepřijmout od doručovatele?
    Pošta většinou zboží z číny dává přímo do schránky.
    Pro informaci moje objednávka čítá částku 1 500 Kč za 2 ks.
    Obávala bych se např.přímé platby na prodejcův účet.
    děkuji za radu Urbánková

    #7656

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    pokud zboží nepřijde do 60ti dnů od odeslání zboží, máte nárok na vrácení peněz zpět pomocí otevření sporu. Když otevřete spor, do 5ti dnů prodejce dá stanovisko zda náhradu ne/uznává. Při zamítnutí náhrady se žádost přesouvá na Ali, které žádost cca do 4 dnů prověří a rozhodne.
    Když zboží přijde dodatečně, můžete si ponechat bez zaplacení nebo jej prodejci zaplatit novou objednávkou. Tzn. napíšete prodejci, že zboží přišlo a že mu je chcete zaplatit. Uděláte novou objednávku (čehokoliv ve stejné hodnotě), normálně zaplatíte kartou a napíšete prodejci, ať zboží neodesílá a jen napíše sledovací (vymyšlené) číslo zásilky. Za několik dnů lze objednávku potvrdit jako doručenou a tím se k prodejci dostanou peníze, aniž by jste si museli vyměňovat čísla účtů. Druhá možnost je se domluvit s prodejcem a pokud máte oba PayPal, tak provést platbu přes PayPal.

    #8042

    Dobry den 6.11.2017 sem.objednala věci figurky z aliexpres doposud mi nepřišly a ja sd bojim že mi nepřijdou do vanoc prosim jak mam případě kdyby neprisly baliky postupovat.dekuji za odpověď
    Muj email [email protected]

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8047

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    pokud zásilky nepřijdou do 5/1, tak můžete otevřít spor. Dříve než po 60ti dnech spor otevřít nejde.

    #8056

    Dobry den dekuji za vasi odpověď
    A ten spor najdu kde děkuji moc a hezky den.

    #8057

    Iveta
    Klíčník

    Všechny návody jak nakupovat na Aliexpress najdete na tomto webu viz horní lišta této stránky. Více info najdete v článku č. 31

    #8097

    Niky
    Účastník

    Dobrý den, chci se zeptat, zboží mně vůbec nedorazilo tak jsem otevřel spor 1den před vypršením ochr.lhůty(je to už 60dní)
    Obchodník mně prodloužil ochr.lhutu o 10 dní a napsal ať zruším spor že požádá kurýra o kontrolu zásilky,pak píše byla to ztráta, budeme znovu zasílat nebo refundovat.
    Vůbec tomu nerozumím poraďte prosím
    Děkuji Havlíček

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8102

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    bohužel musím souhlasit s prodejcem – také bych prodloužila lhůtu. Na vině může být nestíhající Česká pošta, kdy zásilka už měsíc může ležet v Praze a čekat na roztřídění a tím i zaevidování do evidence zásilek došlých do ČR. Spor můžete nyní zavřít (zrušit) – hlavně nepotvrzujte spor, že souhlasíte s vyjádřením prodejce. Tím by jste potvrdil spor jako vyřešený bez náhrady Kč. Když jej zrušíte (zavřete), budete moci spor otevřít znovu.

    31 – Nový způsob otevření sporu / reklamace na Aliexpress

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (z 10 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.