Přidej recenzi

Zboží nepřišlo, prodejce nekomunikuje

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 8 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #937

    Pajusss
    Uživatel

    Dobrý den, asi před 2 dny skončila dodací doba jedněch bot co jsem si koupila. Jenomže boty nepřišly a prodejce nekomunikuje. Co mám dělat aby se mi peníze vrátili?

    #938

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    teď už nic, kdybyste se zeptala před 2 dny, poradila bych Vám, abyste otevřela spor a dostala byste peníze zpět. Kdyby jste se ozvala ještě dříve, tedy před 4-5 dny, tak tak byste si mohla dodací dobu prodloužit. Teď už se nedá dělat nic, peníze byly poslány prodejci. Dostala jste 2x e-mailem upozornění od Aliexpress, že Vám končí dodací doba a pokud zboží nemáte, tak si máte prodloužit dobu. Bohužel jste nereagovala.
    Teď už Vám jen zbývá doufat, že boty někdy dorazí později. Pokud dorazí, již nemáte možnost je jakkoliv reklamovat, kdyby s nimi něco bylo, doba pro otevření sporu Vám vypršela.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.