Přidej recenzi

Zkončení ochranní lhuty

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 6 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7754

    Dobrý den. Mam dotaz ohledne nedoručení zboží. Mám od 4.4 balíky na vyměňovací pošte v Praze pod č.RR995493532VV,RR991555041VV. Pošta mi řekla že mam kontaktovat prodejce ,ať to reklamuje, že já s tým nic neudělám. Jeden prodejce mi prodloužil lhůtu a druhý nereaguje na moje zprávy a když sem byla v nemocnici skončila mi ochranná lhůta. Když chci otevřít spor tak to už nejde.Zboží bylo objednáno 13.3. Jak dal postupovat?Děkuji za odpověď. Katka

    #7755

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    oba balíky opustily vyměňovací poštu, takže jsou někde mezi Prahou a Vaším městem. Tedy spíše se na této cestě ztratily. U balíku, kde prodejce reaguje, určitě otevřete spor – nyní to bude cca 55-58 dnů od odeslání a po uplynutí 60ti dnů máte nárok na vrácení peněz.
    U druhé zásilky byla asi ochranná lhůta nastavena kratší než 60 dnů, když už vypršela, ale spor by měl být možné otevřít i 15 dnů po vypršení lhůty. Lze jej otevřít kliknutím na modře podtržený odkaz v objednávce u zboží, cca v půlce stránky na PC. Do vypršení lhůty je v záhlaví šedé tlačítko na spor, ale po vypršení lhůty zmizí. V apce si nejsem jistá, jestli jde spor otevřít po vypršení lhůty. Pokud by jste ani v objednávce odkaz na spor nenašla, tak bohužel… nárok na vrácení peněz nemáte a na zprávy prodejce reagovat nebude.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.