Přidej recenzi

zmrazený účet

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  jitka a poslední změna proběhla před 2 roky, 2 měsíců.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2713

    jitka
    Uživatel

    Dobrý den,potřebovala bych se zeptat.Měla jsem problém s poštou nemohl se najít balíček a pošta mi tvrdí,že balíček někdo převzal já o nebyla a proto jsem jsem hodila spor na alli a přišlo mi,že balíček byl předán a tím můj účet na dočasnou dobu zmrazen 🙁 vůbec netuším na jak dlouho.Jako vysvětlení mi bylo napsáno,že se účty kontroluji a že musí předcházet podvodníkům a tzv vyděračům.Já ale balíček stále nemám a nemohu už z účtem pracovat a ani odepsat mi nikam nejde.Jak tuto situaci řešit.Děkuji za případné reakce.Nikdy se mi to nestalo a o vydírání opravdu nešlo

    #2714

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    balíček byl předán někomu na Vaší poště? Někdy prodejci pošlou číslo zásilky, to sledujete a pak zjistíte, že byl doručen někde jinde v ČR, protože Vám prostě prodejce napsal cizí číslo.
    Jestli balíček došel až na Vaši poštu, tak mohou na poště potvrdit nebo vyvrátit, zda byl i na Vaše jméno. Pokud na Vaše jméno byl, jsou povinni sdělit i kdo podepsal převzetí balíčku.

    Jinak se zmražením účtu kupujícího z důvodu podvodu jsem se nesetkala. Zmražují z důvodu prověření identity a to Vám napíší, jak účet odmrazit. Takhle nevím jak se zachovat, ale když píšete, že je to dočasné, tak to asi zruší sami, ne?

    #2715

    jitka
    Uživatel

    Děkuji za reakci,to vůbec netuším,kdo a jak účet zpustí jesli vůbec,s poštou jsem mluvila a balíček prostě není a když jsem koukala,tak refundace za pouzdro na tel je už zahájená,ale já ani nemohu reagovat nebo někam napsat a ani hodnotit..prostě nic 🙁

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.