Přidej recenzi

Zrušená objednávka, nevrácené peníze

Zvolené téma obsahuje celkem 7 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 1 měsíc.

Prohlížíte 8 příspěvků - 1 z 8 (z 8 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7858

    Carevna
    Účastník

    Dobrý den,
    potřebuji poradit, jak postupovat. Aliexpress mi zrušil kompletně celou objednávku, tzn. že nedodali zboží, ale také mi nevrátili peníze. Už si s nimi dopisuji cca 2 měsíce, pořád slibují, že za 10 pracovních dnů, budu mít peníze zpět na účtě a pořád nic. Řešila jsem to i přes mojí banku, ale ta také nic nevyřídila. Poradíte mi, jak mám dále postupovat?
    Děkuji

    #7859

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    neuvedla jste, jak byla objednávka zrušena – prodejce objednávku neodeslal? Objednávka byla zmrazena a ukončena?
    Aliexpress nezruší objednávku jen tak, pokud k tomu nemá důvod. Píšete, že si s nimi dopisujete 2 měsíce – s kým? kde? Ve zprávách dole v objednávce?

    #7860

    Carevna
    Účastník

    Dobrý den,

    zde přeposílám konverzaci, kterou vedu v message center.

    About this order

    Order number: 83460969870047
    Reply

    Li GongXu
    2017-07-28 00:37 ok , wait in patience friend

    It are already 14 working days and i have not still my money. I am going to wait another a week and then I am going hand it over to the police
    I want any answer from you chefMe
    2017-07-27 04:34

    Li GongXu
    2017-07-09 23:48 lease check the refund in 7-10 working days,

    Hello,
    i am still without my money. My account number in Czech republic: xxxxx , it is mBank.
    I want some explanation, why I did not get my money back yet? It is already 2 months!!!!Me
    2017-07-09 02:02

    Li GongXu
    2017-06-02 23:37 Hello dear buyer
    I am really grateful that you like this item.
    But i am sorry to tell you that this order is closed for some security reason, please check the refund in 7-10 working days,
    if you still like it, please order it again , I will offer you best service and quality. sorry for the inconvenient
    Kind regards

    Hello, i am waiting for my money still (see below). Can you check it and give me any feedback?
    Thanks
    HanaMe
    2017-06-02 05:29

    Li GongXu
    2017-05-14 22:45 Hello dear buyer
    I am really grateful that you like this item.
    But i am sorry to tell you that this order is closed for some security reason, please check the refund in 7-10 working days,
    if you still like it, please order it again , I will offer you best service and quality. sorry for the inconvenient
    Kind regards

    Hello, i paid this order at 30.4. From CZ bank – name MBank S.A. I have the confirmation of my bank. I want or my money back or my order.
    ThanksMe
    2017-05-14 03:55

    Li GongXu
    2017-04-23 06:50 dear buyer
    we see you have not pay for this order.
    could you tell me what is the reason? there is something we can help you? i hope you could tell me and then i could try my best to offer you better quality and service.
    looking forward to your reply.
    kind regards.

    #7863

    Iveta
    Klíčník

    Takže jste 23/4 objednala zboží a zaplatila jej až 30/4. Objednávka šla normálně zaplatit kartou a poté byla zrušena? U objednávky je napsaný jaký stav? Zrušena z bezpečnostních důvodů, jak píše prodejce?
    Myslím, že peníze Vám již byly vráceny – budou připsány ke dni 30/4, kdy jste objednávku platila nebo tam nebude transakce vůbec zaznamenána (mBank ji může zrušit jako odmítnutou a pak není ve výpise vůbec vidět jako placená).
    Navíc si píšete s prodejcem, který Vaše peníze vůbec nemá. Peníze posíláte Aliexpressu a teprve, až když potvrdíte, že jste zboží v pořádku obdržela, tak je dostane prodejce. Nemá tedy smysl si psát s prodejcem, peníze Vám nevrátí, protože je ani nedostal.

    #7865

    Carevna
    Účastník

    děkuji za rychlou odpověď. Zde je status mé objednávky:
    Order Number:83460969880047Status:Closed Reminder:No payment from buyer.

    Kam tedy mám napsat, aby se mi vrátili peníze. Kontrolovala jsem to znovu v bance a peníze byli odeslané.

    #7866

    Iveta
    Klíčník

    Platba nebyla obdržena, možná zůstala mezi nezaúčtovanými položkami. Tam by měla být sice max. 14 dní, ale občas tam uvízne i déle.
    Zkuste se podívat do internetového bankovnictví mBanky – nahoře tlačítko Moje Finance, pak záložka Karty a vidíte tam svou kartu. Najeďte na ni a klikněte na tlačítko Blokace. Pokud je částka pro Aliexpress tam jako blokovaná, tak musíte řešit s mBankou.

    #7867

    Carevna
    Účastník

    Já mám přímo od banky potvrzeno,že peníze odešli. Dávala jsem i žádost přes banku o vrácení peněz – oni žádali banku ALIexpressu, ale touto cestou se mi také nezadařilo 🙁

    #7868

    Iveta
    Klíčník

    Obraťte se na servis Aliexpressu a požádejte je o prověření platby.
    Na této stránce klikněte dole na tlačítko Chat now.

Prohlížíte 8 příspěvků - 1 z 8 (z 8 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.