Přidej recenzi

Zrušení objednávky

Zvolené téma obsahuje celkem 15 odpovědí. Do diskuze (5 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 9 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 16 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #329

    Kristyna
    Uživatel

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat…
    Včera jsem zakoupila předmět na Aliexpresu a rovnou zaplatila ale pak jsem se rozhodla, že ho nakonec nechci a objednávku zrušila dříve, než mi ji prodejce odeslal. Do důvodu jsem zvolila variantu že předmět nechci a prodejci jsem napsala omluvný vzkaz. Je pravidlem že prodejce zrušení objednávky přijme? Nebo mi může dělat nějaké problémy že mi objednávku nezruší atd.? A peníze se mi vrátí, až když by prodejce to moje storno přijal nebo stačí dát že objednávku ruším a Ali mi je pošle automaticky zpět? Děkuji moc 🙂

    Attachments:

    #330

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    v současnosti řeším úplně stejný problém. Objednala jsem zboží, u kterého byla vychystávací doba 14 dnů. Zaplatila jsem a po ověření platby se zobrazilo, že prodejce má na vychystání 55 dnů! Vzhledem k tomu, že to měl být dárek k únorovým narozeninám, jsem objednávku zrušila, s tím, že o zboží již nemám zájem. Druhý den se sice prodejce ozval, že pokud budu mít o zboží zájem, tak ať stornuji žádost o zrušení objednávky. On mi ale žádost na zrušení nepotvrdil, takže teď tam běží ten dlouhý čas pro vychystání, protože až když vyprší, tak se vrátí peníze automaticky. Zkoušela jsem mu psát, ale zatím se již neozval. Zbytečně mi tak na skoro 2 měs. bude blokovat peníze, ačkoliv zboží vychystávat nebude.
    Iveta

    #331

    Kristyna
    Uživatel

    Takže dnes už u mé objednávky proběhla změna. Je u ní status FUND PROCESSING, zmizela mi z nevyřízených objednávek a zmizel u ní čas zpracování.

    A toto mi došlo emailem:

    Objednací číslo 65020240749126 byl uzavřen
     
    Vážení Kristýna Koláčná,
    Dodavatel souhlasil s vaší žádosti o zrušení objednávky, a objednací číslo 65020240749126 byla uzavřena. Platba bude vrácena k vám co nejdříve.
    Upozornění: Měli byste dostat refundaci do 7-10 pracovních dnů. Pokud je zpoždění, prosím, poraďte se se svým vystavující banky, nebo nás kontaktujte pro pomoc.

    S pozdravem,
    AliExpress.com
    12.10.2014 16:02

    Toto je automatická e-mailový systém. Prosím, neodpovídejte na tento e-mail.

    Ale stejně by mě i pro příště zajímalo, zda prodejce se stornem vždy souhlasí 🙂

    #332

    Iveta
    Klíčník

    Tak Vám to dodavatel schválil, to je fajn.

    Prodejce se stornem nemusí souhlasit, např. když už zboží vychystal dříve, než se dozvěděl o jeho zrušení. Stejné je to i se sporem – musí buď potvrdit nebo navrhnout jiné řešení, ale spousta prodejců to prostě nechá být, dokud se to samo po 5ti dnech samo nedořeší.

    #1415

    Martin
    Uživatel

    Zdravím tě Ivet, já mám problém následovaný. Objednal jsem hodinky,zaplatil je,byly tu do dvou týdnů
    a až jsem kliknul na potvrzení o obdržení zboží,tak mám u toho právě fund processing….což teda absolutně
    nechápu.Hodinky přišli a o refundaci jsem nežádal a ani spor jsem neotevíral.Vše přišlo v pohodě, tak
    proč je status „fund processing“ když jsem mu potvrdil přijetí zboží?Tak co se to provádí? Nebo co čekat? Díky moc

    #1417

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj 🙂
    To je v pořádku, peníze teď putují k prodejci. Doteď je drželo Aliexpress a poté tuto „náhradu“ posílá kupujícímu (při sporu) nebo prodejci (při potvrzení OK zboží).

    #1418

    Martin
    Uživatel

    Já že to tam visí už týden a ještě jsem tento status nikdy neviděl. Bylo vždy po potvrzení jen „Finish“.

    #1419

    Iveta
    Klíčník

    To právě souvisí s tím, že ještě 15 dnů po potvrzení můžete otevřít spor. Aliexpress má připravené peníze pro prodejce, protože bylo vše OK potvrzeno.
    Před prázdninami to bylo tak, že se zboží potvrdilo a rovnou naskočilo finish, protože se peníze hned poslali. Od prázdnin zavedli tu 15ti denní „záruku“ po potvrzení zboží a objevuje se tam Fund processing.

    #1420

    Martin
    Uživatel

    Aha tak to bude tou „novinkou“ 🙂 Ačkoliv nechápu už delší čas to že jak bylo v přehledu objednávek
    tlačítko že jsem zboží obdržel teď je vpravo jen „track order“ a pro přijetí musím rozkliknout detail
    objednávky a tam to zatrhnout. Takto jsem mohl i více zboží co přišlo poklikat pod sebou ve výpisu.

    #1421

    Iveta
    Klíčník

    No co si já pamatuji, tak když jsem na výpise klikla na potvrzení přijetí, tak se mi otevřela objednávka stejně jako když jsem klikla na View detail. Takže nevím, že by šlo potvrdit zboží od více prodejců najednou.

    #1422

    Martin
    Uživatel

    Ano,možná jsem to špatně napsal.Jak píšeš ty je to správně, jen to bylo krapet o něco pohodlnější ve výpise kliknout hned tam než na detail.Takto to myslím,i když to vyjde na stejno 🙂

    #1771

    Andrea
    Uživatel

    Dobrý den, prosím o radu.
    Mám objednané 2 výrobky (boty a košili). Ale ani u jednoho výrobku nevidím na 17 track.net pohyb – že by byly odeslány. A u bot mají ještě uvedené špatné místo dodávky – Rusko.
    Když jsem se dotazovala prodejců, jestli zboží bylo odesláno a kde se nachází, prodejce s košilí se mnou vůbec nekomunikuje (2x jsem mu psala) a prodejce bot mi odpověděl: Friends, because the logistics changed our tracking number, we can not determine the location of the parcel, if you still did not arrive the next week, you can open a dispute refund to pay, OK when receive the parcel?
    Mohu u obou prodejců otevřít spor, když ještě zbývá doba dodání u bot 31 dnů a u košile 16 dnů?
    Moc Vám děkuji za pomoc.
    Andrea

    #1772

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý večer,
    u bot není špatné místo dodávky, ale není to Vaše sledovací číslo. Jak píše prodejce, logistika změnila číslo zásilky a on teď neví jaké máte. Dle mého je to však jen výmluva prodejce, vždy musí znát čísla zásilek a pokud jej logistika změnila, tak mu musela napsat správné číslo.
    Klidně mu ještě počkejte do příštího týdne, jak píše a pokud boty nepřijdou, otevřete spor. U košile jej také můžete otevřít. Pokud by konečně prodejce zareagoval – napsal správné sledovací číslo či prodloužil dobu pro přijetí, můžete spor uzavřít a v případě potřeby jej zase můžete otevřít.

    #1782

    Andrea
    Uživatel

    Dobrý den,
    moc děkuji za radu. Ještě mi prosím poraďte, když budu otevírat spor, mám zkopírovat odpověď prodávajícího a přehled putujících ( tedy neputujících) objednávek z 17 track, aby bylo zřetelné, že zboží neposlali nebo že zadali špatné číslo?
    děkuji předem

    #2054

    Zuzana
    Uživatel

    Dobrý den,
    objednala jsem zboží, zaplatila a po pár dnech mi prodejce poslal zprávu, že mám objednat víc, že se mu to na bezplatné poštovné nevyplatí, já ale objednat víc nechci. Proto bych se chtěla zeptat, zda když zruším objednávku, zda mi budou vráceny peníze v plné výši, když zboží nebylo odesláno(vidím, že zboží čeká na odeslání a mám tam tlačítko pro zrušení objednávky). Děkuji za vaše odpovědi.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 16 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.