Přidej recenzi

Zrušení objednávky

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 7 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2251

    Dobrý den. Prodejce má už je tři dny aby shippnul zboží, jenže nekomunikuje, neodpovídá a já si říkám, zda není lepší zrušit objednávku teď, zavčasu, něž potom čekat tři měsíce a otevírat spory. Je tam buďto prodloužit čas, nebo cancel order. Když ji zruším, vrátí se mi na účet peníze? Děkuji za odpověď

    #2255

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    prodejce zásilku na 99% odešle dříve, než čas vyprší, nebojte se. A pokud by neodeslal, peníze se samy vrátí zpět na účet, nemusíte nikde o ně žádat.
    Zrušit objednávku můžete zkusit, ale nemusíte dosáhnout jejího zrušení. Pokud je platba ověřena a běží čas pro odeslání, žádost o zrušení objednávky musí schválit prodejce – a to většinou i zamítne, aby nepřišel o kšeft.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.