Přidej recenzi

Zrušení objednávky prodejcem

Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 hlas) se naposledy zapojil uživatel  coffee.wendy a poslední změna proběhla před 1 rok, 5 měsíců.

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7807

    coffee.wendy
    Účastník

    Zdravím,

    1. května jsem na Aliexpressu objednávala zboží, platba proběhla v pořádku a mailem mi došlo, že objednávka byla odeslána. Jenže 14. května už mi přišla zpráva od prodejce, že je nějaký problém (který jsem ale díky lámané angličtině opravdu nepochytila); v detailu objednávky se mi objevilo, že zásilka byla zrušena a tím to haslo. Jelikož to byl můj úplně první nákup na Aliexpressu, jsem z toho poněkud zoufalá, protože vůbec netuším, jakým způsobem mám získat své peníze zpátky a hlavně kdy.

    Nějaká ochranná lhůta se mi tam vůbec nezobrazuje, uvedeno je akorát: „Your order should arrive within 22-41 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time. If your order does not arrive on 2017-07-01 , you can apply for a refund by opening a dispute.“

    Mám to chápat tak, že ochranná lhůta trvá do toho 1. července? A že teprve 1. července ten spor vůbec mohu otevřít? (Jde mi i o to, že se mi nabízí možnost na prodloužení té ochranné lhůty, ale nikde není uvedeno, do kdy mám vůbec tu původní, nic mi nepřišlo ani v jednom z mailů. Mám proto strach, jestli už náhodou nevypršela a já jsem nepřišla o peníze.)

    Předem moc děkuji za jakoukoli pomoc.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.