Přidej recenzi

Zrušení objednávky v infu o dopravě

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Mila a poslední změna proběhla před 1 rok, 4 měsíců.

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (z 5 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7613

    Mila
    Účastník

    Dobrý den, potřebuji poradit zda mám otevírat spor, když jsem objednala pouzdro na mobil 29.1.17 a má přijít do 10.4.17. Prodejce nereaguje na moje zprávy. Když si rozkliknu informace o dopravě tak tam je napsáno, že 18.02. byla objednávka zrušena, ale přitom tam je sledovací číslo, tak vůbec nevím jestli mám šanci že to dojde. (Taky jsem zjistila, že má nic moc recenze).
    Díky za radu.

    #7655

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    uběhlo již 60 dnů od odeslání, proto bez obav otevřete spor a požadujte vrácení peněz zpět.

    #7746

    keni
    Účastník

    dobrý den
    asi je to stejná situace,ale raději se zeptám
    zboží objednáno 23.3.a 7.4.-zásilka zrušena(viz příloha)
    peníze nevráceny.objednávka bude uzavřena za 21 dní.
    Prosím jak mám postupovat
    Děkuji za odpověd

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7748

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den, určitě otevřete spor, do přílohy přidejte tracking z objednávky v angličtině a peníze Vám Aliexpress vrátí.

    #7750

    Mila
    Účastník

    Proběhlo to v pohodě, prodejce vůbec nereagoval tak mi peníze vrátili.
    Míla

Prohlížíte 5 příspěvků - 1 z 5 (z 5 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.