Přidej recenzi

Ztracená objednávka?

Zvolené téma obsahuje celkem 6 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Adéla a poslední změna proběhla před 3 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 7 příspěvků - 1 z 7 (z 7 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1109

    Adéla
    Uživatel

    Zdravím, objednala jsem bratrovy součástku do RC auta( http://www.aliexpress.com/item/48P-Spur-Gear-80T-for-SAKURA-D3-CS-S-ZERO-1-10-Drift-Racing-Car/2046658175.htm l), zboží bylo odesláno a 4.6.2015 odevzdáno na SPU Praha ze které se do dnešního dne(19.6.2015) nehnulo( při dřívějším sledování zásilky, po odeslání na SPU Praha byl balíček doma nejpozději do 3 dnů) Obávám se že počta zásilku ztratila, jak postupovat ? Děkuji

    #1110

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    tak zkuste zavolat na ústředí pošty, kde se zásilka nachází, jsou tam i v sobotu dopoledne:
    https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/call-centrum

    #1129

    Adéla
    Uživatel

    Moc děkuji za radu, psala jsem na poštu email podobného znění jako to, co jsem psala tady. Pošta mi odpověděla, že mám kontaktovat prodejce aby on sám reklamoval ,, služby,,. Takže jsem psala i prodejci, který mi odepsal že se nemám bát, že už je to v Praze. A nyní jsem mu zase odepisovala že kdyby to nejspíše neztratily tak už by to bylo doma… Omlouvám se za komplikovanost 🙂

    #1131

    Iveta
    Klíčník

    S psaním e-mail na Českou poštu mám podobnou zkušenost – odpověď jim trvá několik dnů a napíšou jen, že to má řešit odesílatel, aby se zbavili odpovědnosti. Lepší je opravdu zavolat na infolinku a dožadovat se nějakého bližšího určení.
    Zkusila jsem najít i kontakt na SPU, což v podstatě není pošta, ale třídírna a nepřístupná veřejnosti, tak zkuste pak ještě zavolat tam: http://www.hodnocenipost.cz/posta/hlavni-mesto-praha/hlavni-mesto-praha/praha/97-spu-praha-022
    Jinak v hodnocení níže je spousta stejně „nadšených“ lidí jako Vy 🙁

    Kolik Vám ještě zbývá dnů do vypršení doby na Aliexpress? Jakou měl prodejce dobu pro doručení – pokud méně než 60 dnů, tak si zažádejte o prodloužení času. Za méně než 60 dnů to totiž nechce řešit ani zákaznické centrum Aliexpressu. Po 60ti dnech pak otevřít spor, že zásilka prostě nepřišla. Prodejce to bude asi bojkotovat a přimět Vás ke zrušení, ale pokud balíček stále nedorazí, trvejte na vrácení peněz. Jakmile by Vám vypršela lhůta, už se s Vámi bavit nebude a o peníze přijdete.

    #1132

    Adéla
    Uživatel

    Moc děkuji, zatím jsem s SPU Praha problém neměla…zbývá 9 dnů ale nevím kde najít celkový čas , ale od odeslání zásilky uplynulo do dneška 29 dní…
    A když uběhne tech 60 dní a otevřu spor, dá se s prodejcem domluvit aby odeslal nový produkt? Obávám se, že na moji Blesk Peněženku nepůjdou od něj vrátit peníze…

    #1133

    Iveta
    Klíčník

    Tak jsem hledala a pátrala a dobrá zpráva – na BLESK PENĚŽENKU se peníze vrátí zpět bez problému. Našla jsem na netu případ z letošního ledna. Paní ověřovala i na infolince Blesk peněženky, kde jí řekli, že peníze ze zahraničí na peněženku poslat nejde. Poslat peníze sice ne, ale tohle je vrácená platba, takže ze sporu se peníze vrátí zpět do peněženky.
    Já osobně mám virtuální kartu (jen číslo karty) a vždy si generuji novou dobu platnosti a CVC, jednorázové údaje. A platby se mi také vrací zpět a nepotřebují k tomu žádné potvrzovací údaje.

    Pokud zbývá 9 dnů do konce lhůty, tzn. prodejce má dobu nastavenu na 38-39 dnů, zažádejte si o dalších 21-30 dnů. On Vám to rád schválí, často ještě dny přidají, jen aby kupující neotevíral spor a nepoškodil tak jejich obchodování na Ali (nevím jak, ale vždy prosí, ať jen hlavně neotvírám spor, že je to poškozuje).

    Na odeslání nového produktu bych raději netrvala – budete prodlužovat znovu dobu a čekat. Po těch 60ti dnech raději se zkuste domluvit zda ještě chcete čekat či ne. Případně mu nabídněte nové objednání zboží (nová objednávka). Otevřete spor, že to nepřišlo, on schválí a Vy si objednáte zboží znovu a běží Vám tak nová doba a objednávka bude na nové číslo zásilky. Jinak – objednávat si to znovu u něj nemusíte, možná najdete i výhodnější nabídku než když jste si objednávala u tohoto prodejce, záleží na Vás.

    #1136

    Adéla
    Uživatel

    jéé tak to moc děkuju za dobré zprávy 🙂 takže to prodloužím, jestli -že nepříjde otevřu spor a zboží si dneska objednám jinde 🙂
    Ještě jednou moc děkuji 🙂

Prohlížíte 7 příspěvků - 1 z 7 (z 7 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.