martina
Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
martinaParticipant
Dobrý den,
omlouvám se, že jsem se k poděkování za radu dostala až nyní, nicméně opět moc děkuji a přeji krásné dny příští
martina
martinaParticipantděkuji moc, v pátek mrknu, ale chápu správně, že v rámci internet,bankovnictví se mi prostě klasicky navýší účet o tu danou částku ?a nemusím nic dohledávat, pokud si pamatuji konečný stav účtu např., snad mi rozumíte, co mám na mysli…
hezký večer přeje Martina
martinaParticipanttak jsem to pochopila správně, teď tedy jen čekat až to pošlou….ještě mě tak napadá, platím předem kartou a oni to tedy pošlou kam? Normálně na můj účet nebo kde mám platbu očekávat?
Děkuji Martina
martinaParticipantDobré ráno, nakoukla jsem v rychlosti ještě před odchodem do práce a přišlo mi od Ali toto, viz příloha.
Chápu správně, že spor je uzavřen a vrátí peníze?
Hezký den všem
Martina
Attachments:martinaParticipantTak já už spor otevřela nakonec dnes, zítra na netu vůbec nebudu, takže jsem to dle Vašeho návodu udělala již nyní….teď mám tedy jen čekat co bude? Budou mi chodit nějaké maily, na které ještě budu muset reagovat apod?
děkuji za radu a přeji hezký večer Martina
martinaParticipantDobrý večer,
tak dnes mi z ali přišel tento mail týkající se oné objednávky, zatím nic prodlouženo není, doba vyprší za 4 dny, mám již nyní otevřít onen spor dle Vašeho návodu ze včerejška?
Mail vyfocen v přílozeZa radu předem děkuje Martina
Attachments:martinaParticipantděkuji moc ještě jednou, pokusím se tedy za pár dní dle Vašeho návodu postupovat a snad to dobře dopadne a vrátí peníze…..mějte krásný večer 🙂
martinaParticipantano, to tam opravdu mám, tož jsem to snad udělala dobře, takže 7/9 otevřu spor a mám potom ještě někde něco psát po tom kliknutí na open dispute? něco někam psát např?
Strašně moc Vám děkuji, že se mnou ztrácíte čas…..velmi si toho vážím
martinaParticipantTak nevím, zda ho mám otevřený, kde najdu ten spor? V refunds and disputes nic není, tak že bych ho nakonec neotevřela? Ldyž se podívám do mých objednávek, tak u té inkriminované je stále open dispute…..a když si ji otevřu, tak dole ve zprávách pro prodejce mám napsánu tu svou žádost o prodloužení o 10 dní, tak teď nevím, zda je to tedy v pořádku….a tlačítko cancel dispute tam nikde právě nevidím, tak myslíte, že je to tedy v pořádku?
martinaParticipantděkuji, jste hodná, jdu to zkusit
martinaParticipantajaj, tak já to asi zvorala 🙁 klikla jsem už teď na open dispute a pak jsem tam vyplnila, že žádám o prodloužení lhůty o 10 dní….tak jsem to asi pokazila
martinaParticipanttak jsem tedy požádala prodejce o prodloužení lhůty o 10 dní a teď se tedy bude dít co? Omlouvám se, že se ptám jako blbec, ale ještě se mi to nestalo, navíc má angličtina je velmi chabá….
martinaParticipantděkuji za radu, takže myslíte, že tedy mám požádat o prodloužení? Dobře, jdu tak učinit….
martinaParticipantzapomněla jsem ještě napsat, že ani dle čísla nemohu nic najít, číslo je 03373220120 a co jsem si tak narůznýc disk.fórech načetla, tak se nedoporučuje nechat si lhůtu pro doručení prodloužit, tak teď tápu…..nerada bych naletěla a pak nic neměla, mohu tedy již nyní otevřít spor a žádat o vrácení peněz a jak vlastně mám ten požadavek na vrácení peněz zadat? děkuji
-
AuthorPosts