Přidej recenzi

dohamaja

Vytvořené odpovědi

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (celkem z 3)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Nelze zaplatit zboží. #8775

    dohamaja
    Účastník

    Jsem pravidelný a častý zákazník Aliexpress. Nyní mám novou platební kartu. Systém požaduje okopírované některé doklady. Vše dle pokynů již alespoň týden ( nejméně 30x) provádím. Při konečné akci „zaslat“ se nic neděje a asi po minutě systém oznámí, že je přetíženn. Podotýkám, že jsem se pokoušela o „dotažení“ v různou denní i noční hodinu. Počítač při odesílání naprosto bez reakce, takže si myslím, že ani požadované nebylo provedeno. No, ale já chci objednávat. Jak dál. Poraďte prosím

    odpověď na: Feedback aliexpress #7928

    dohamaja
    Účastník

    Dobrý den. Bohužel, dle stránek Aliexpress nikdo nečeká na moji zpětnou vazbu, tedy přidělení hvězdiček není možné. Systém s nevyzvednutí zásilky přímo adresátem, tedy ani potvrzením s dodáním a jeho dlouhodobou nepřítomností nepočítá. Takže mám smůlu a hlavně prodejce. Teď už vím, že zboží musím objednávat tak, abych stihla v předepsané lhůtě zboží vyzvednout, i když byla dohoda s prodejcem ( ten ale živě se mnou komunikoval, byl si chyby vědom a bylo mu to moc líto).
    Děkuji za informaci. MD

    Objednávky čekají na mou zpětnou vazbu (0)Objednávky čekají na zpětnou vazbu prodávajícího Publikovaná zpětná vazba
    Objednávka číslo:
    Vyhledávání
    Podrobnosti objednávky Zpětná vazba Akce
    Žádná objednávka neočekává Vaši zpětnou vazbu

    odpověď na: Feedback aliexpress #7912

    dohamaja
    Účastník

    Objednala jsem na Aliexpress zboží. S prodejcem jsem měla domluveno, že ho pošle až v polovině září a to z důvodu mé nepřítomnosti v ČR po celé září. Jenže chybička se vloudila a zboží bylo zasláno počátkem září. Toto jsem zjistila v době, kdy už zboží bylo v ČR. Takže velké úsilí přes ústřední poštu, volala jsem sousedům. Zjistila jsem, že již byl pokus o doručení bez výsledku. Angažovala se pošta a znovu doručila, tentokrát předala sousedovi. No a já za 14 dnů přijela, radost veliká, že na mě čekal balíček. Jenže na stránkách nebylo odsouhlaseno doručení a potvrdit tuto skutečnost již nebylo možné. Proto mi ani nejde přidělit prodejci 5 hvězdiček ( a dala bych i 10). S prodejcem jsem z ciziny prostřednictví stránek „živě“ komunikovala.Ten si byl své chyby vědom, ale stalo se.
    Takže jak dál? Teď mi na hodnocení zbývá asi 8 dnů. Pomůže někdo? Díky

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (celkem z 3)