Jarula

Vytvořené odpovědi

Prohlížíte 1 příspěvek (celkem z 1)
  • Autor
    Příspěvky

  • Jarula
    Účastník

    Rád bych se podělil s vlastní zkušeností s nákupem přes Aliexpress. Po zhruba 2 letech bezproblémového nakupování jsem koncem minulého roku uskutečnil 2 nákupy, které jsem doposud neobdržel a předpokládám, že už nikdy neuvidím. Doručovatel ČP mne nekontaktoval ani nezanechal zprávu o pokusu o doručení zásilek. Z trasovacího systému ČP jsem se dozvěděl, že obě zásilky nebyly vyzvednuty ve stanovené době (aniž bych to tušil) a proto odeslány zpět do Číny. To mne poněkud zaskočilo a proto jsem začal komunikovat s čínskými prodejci, od kterých jsem dostal zprávu, že ani po více než 3 měsících neobrdželi zpět takové zásilky. Protože předtím byly zkušenosti s komunikací s Číňany bezproblémové a neměl jsem důvod jim nevěřit, obrátil jsem se dopisem na ČP o stanovisko k těmto případům. Samozřejmě jsem se odpovědi nedočkal a tudíž kontaktoval poštovního omdbusmana. Tentokrát jsem se odpovědi dočkal vzletným dopisem, kdy zjistili na ČP, že na vině je příslušný poštovní doručovatel, který zásilky pravděpodobně nedoručoval a ani neoznamoval a rozvázali s ním pracovní poměr a tím považují celou záležitost za vyřízenou. Takové stanovisko považuji za marginální problém, zásadním problémem pro mne je, že ČP potvrdila navrácení zásilek do Číny, které zde ani po několika měsících nedorazily. Domnívám se tedy, že zásilky byly ČP zcizeny. Zajímá mne, zda má někdo podobné zkušenosti a zda vůbec existuje nějaká možnost řešení takových situací. Díky.

Prohlížíte 1 příspěvek (celkem z 1)