jitkat

Forum Replies Created

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Podvodná zpráva? #8753
    jitkat
    Participant

    a takto vypadalo varování po kliknutí na odkaz:

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    in reply to: Podvodná zpráva? #8751
    jitkat
    Participant

    Zde je zpráva…

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    in reply to: otevření sporu – vrácení platby #8126
    jitkat
    Participant

    Dobře, děkuji 🙂
    Přeji hezký zbytek neděle.

    in reply to: otevření sporu – vrácení platby #8122
    jitkat
    Participant

    Tak už mi prodloužili podruhé ochrannou lhůtu (teď končí za 36 dnů – 12.2.2018), tak nevím, zda to tedy nepošlou znova a ještě vyčkat?

    in reply to: otevření sporu – vrácení platby #8120
    jitkat
    Participant

    Moc děkuji za radu a odpověď 🙂
    Prodejce dnes na mojí druhou zprávu už zareagoval, prodloužil lhůtu do 28.1. a ještě mi napsal, že když balíček do 15ti dnů nedojde, že pošlou znova.
    Tak jsem odpověděla, že jsem si všimla, že byla zásilka zrušena a že tomu nerozumím.
    To bylo chvilku předtím, než mi došla odpověď od Vás.
    Takže otevřít spor a uvést, že balíček nedošel, sledovací číslo nefuguje a v detailu je uvedeno, že byla zásilka zrušena…?

    in reply to: otevření sporu – vrácení platby #8115
    jitkat
    Participant

    Dobré ráno Ivet.
    Chtěla bych poprosit opět o radu.
    Objednávala jsem zboží 11.11.2017. Dosud nedošlo a ochranná lhůta končí 13.1.2018, tak jsem před 2 dny žádala prodejce o prodloužení ochranné lhůty. Na to vůbec nereagoval. Po rozkliknutí detailu objednávky jsem si ale všimla, že už někdy 13 dnů po odeslání byla objednávka zrušena. Žádné info mi o zrušení nedošlo, tak nevím proč byla zrušena. Tak teď zase nevím, co s tím? Zda otevřít spor hned, nebo až toho 13.1.? Pročetla jsem tu spoustu témat i odpovědí a stejně nevím, jak postupovat. Někde píšete, že spor nelze otevřít dřív než po uplynutí 60ti dnů, ale pokud spor neotevřu před uplynutím ochranné lhůty, tak je zas zásilka považován za doručenou… Kdy tedy spor otevřít nebo jak postupovat?
    Předem děkuji, Jitka

    Číslo objednávky:
    87986355274322
    Postavení:prodejce odeslal vaši objednávku
    Připomínka:
    Vaše objednávka by měla dorazit v rozmezí 22-41 dní, Faktory jako zpožděná logistika a celní odbavení mohou mít vliv na dodací lhůtu.
    1. Pokud vaše objednávka neobdrží 2018-01-13 , můžete požádat o vrácení platby spuštěním sporu.
    Sledovací číslo: 06855092312
    Podrobnosti:

    2017.11.27 11:04 (GMT-7): Zásilka byla zrušena
    2017.11.16 02:07 (GMT-7): Čeká na vyzvednutí

    in reply to: otevření sporu – vrácení platby #7938
    jitkat
    Participant

    Dobrý den Ivet,
    tak píšu, jak jsem slíbila, že dám vědět 🙂 Měla jste pravdu. Jeden spor už je dokončen a i přes změnu nové karty mi platba byla vrácena zpět na účet asi během 3 dnů ode dne, kdy mi z Aliexpressu došlo info o tom, že mi platba bude vrácena.
    Tímto ještě jednou moc děkuji a přeji příjemný den.
    Jitka T.

    in reply to: otevření sporu – vrácení platby #7926
    jitkat
    Participant

    Děkuji za info 🙂

    in reply to: otevření sporu – vrácení platby #7924
    jitkat
    Participant

    Děkuji za bleskovou odpověď. Zkusím tedy otevřít spor (ještě jsem to nedělala) a dám pak vědět, jak jsem dopadla. I jako info pro ostatní s podobným problémem.
    Přeji hezký víkend 🙂

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password