Přidej recenzi

Lucie

Vytvořené odpovědi

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (celkem z 2)
  • Autor
    Příspěvky

  • Lucie
    Člen

    Tak jsem si pomohla sama. Rady tady jsou nepoužitelné. Za prvé nešlo kontaktovat aliexpress přes živý chat protože funguje jenom v prohlížeči Chrome. Za druhé pokud zboží není podle popisu, pak požádejte plnou refundaci. Až prodejce odmítne a navrhne jinou variantu dejte rovnou eskalaci případu. Pak bude na vás poskytnout důkazy, že zboží není podle popisu. Já to vyřešila tak, že jsem udělala printscreen obrazovky a k tomu jsem udělala fotku zboží. Pak měl prodejce 3 kalendářní dny na to dokázat pravost zboží a nebo že je v právu. Když to neudělá a nic nedodá aliexpress případ uzavře ve váš prospěch. Pokud jste v právu rozhodně nepřistupujte na částečné vrácení, máte právo na plné, jen to může být běh na dlouho trať. Já 27. listopadu eskalovala případ, pak jsem jednou kontaktovala s dotazem jak to vypadá a zase se nic nedělo, pak se mi 24. prosince povedlo dostat na live chat alibabi a tam mě přepojili na chat aliexpressu a tam konečně byla slečna/paní, která se mi začala na 100% věnovat a vše popohnala a dala do pohybu. 1. ledna konečně uzavřeno a teď čekám na přijetí peněz. Nebojte se eskalovat případ a nenechte se okrádat. Já už na aliexpressu nakupovat nehodlám. Na e-bay to občas stojí více, ale takové věci jako na ali si prostě nedovolí. PS: pokud se po 14 dnech od podání eskalace sporu nic neděje pravidelně kontaktujte aliexpress přes živý chat aby se Vám začali věnovat.


    Lucie
    Člen

    Dobrý den,

    prosím o radu. Mám už od 27. listopadu stav Dispute Escalated – Processing. Asi týden zpět jsem kontaktovala živý chat aliexpress a řekli ať vydržím. Už uběhl skoro měsíc od eskalace případu, od aliexpressu žádné zprávy a navíc mi nejde znovu se dostat na chat. Udělala jsem vše podle návodu, ale po kliknutí na tlačítko pro začátek chatu mě to odkáže na nějaké podivné service tabao, které nefunguje. Přikládám pro představu fotky. Prodejce prodává hrozný šmějd, který neodpovídá popisu (polo „značkové“ tričko mělo být z bavlny a je to umělotina skrz kterou je vidět, protože je to jen podivná hustá jakoby síťovina a navíc dorazilo tričko se špinavým flekem a nití čouhající z loga) a já chci hlavně upozornit aliexpress aby někdo stejně jako já nenaletěl na takový šmejd. Za podobnou cenu jsem nakupovala fake polo v Turecku a bylo to kvalitní bavlněné tričko s falešným logem, čekala jsem dle popisu i udanému materiálu něco podobného. Budu moc vděčná za info zda Vám chat funguje a co je špatně.

    Attachments:
Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (celkem z 2)