Renča Š.

Forum Replies Created

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Aplikace #2525
    Renča Š.
    Member

    Dík za radu, někdy to zkusím 😉

    in reply to: Aplikace #2523
    Renča Š.
    Member

    Zdravím všechny. Zajímala by mě jedna věc. Nakupuji na ali přes mobilní aplikaci a je tam taková věc, že každý den sbíráte mince a pak si za ně můžete něco koupit. Nabídka se denně aktualizuje a v tom je problém. Mám už dost těch mincí, ale když v nabídce zboží kliknete na cokoliv, tak se ukáže, že už nic není, je tam 0 left. Vůbec nemám tušení, kolik kusů tam asi mají, v kolik hodin se to spustí, prostě, ať tam jsem v jakoukoli hodinu, ale v noci ne, tak je všechno vyprodáno za ty mince. Ještě se tam dají koupit kupóny na slevu, ale to jsem zatím nevyužila. Mrzí mě, že to nemůžu využít, protože to tam zmizí rychlostí světla.

    in reply to: Nejde dohledat zasilka #2297
    Renča Š.
    Member

    Děkuji za odpověď. Spor už jsem otevřela, ale ještě prodejci napíšu zprávu. Ten balík jsem objednávala tak brzo, protože to měl být dárek k narozeninám v teď v dubnu, abych měla časovou rezervu. A s tím zpožděným doručováním jsem ráda, že se to vysvětlilo a byly to ty svátky.

    in reply to: Nejde dohledat zasilka #2295
    Renča Š.
    Member

    Zdravím, také jsem zjistila, že moje zásilka RF379432578SG nelze dohledat na 17track.net. a druhá moje zásilka RF383990255SG hlásí chybu ze strany Singapure Post. Mě by tohle nenapadlo hledat, dokud jsem se nepodívala na vaše videa, co tu někde máte. A ještě jedna maličkost. Sice to asi do tohoto tématu nepatří, ale všimla jsem si tak nějak od nového roku, když si objednám nějaké věci, tak to strašně dlouho trvá a i ta lhůta vyprší. Předtím mi to chodilo tak do těch třech týdnů, max. měsíc, teď čekám dvě zásilky, které jsem objednala na začátku února. U jednoho ta ochranná lhůta vypršela, ale to je jen věc za dolar a půl, ale ta druhá zásilka za 15 dolarů, tu jsem požádala o prodloužení, ale zatím odpověď žádná. A tu zásilku za těch 15 dolarů nemůžu dohledat (to je to první číslo). Adresu mám stále stejnou, ale ty zásilky mají čím dál tím větší zpoždění. Zajímalo by mě, jestli si toho také někdo všiml, nebo jen u mě to je to zpoždění?

    in reply to: Kúpa mobilu a dph #2290
    Renča Š.
    Member

    Děkuji za odpověď, něco takového jsem chtěla slyšet. Je to krásně a srozumitelně napsané. Ještě jednou Vám děkuji.

    in reply to: Kúpa mobilu a dph #2286
    Renča Š.
    Member

    Ahoj, přes Ali nakupuji už více než rok, ale takové maličkosti do dvaceti dolarů. Posledních pár měsíců si tak říkám, co kdybych si objednala telefon. Vlastně přítel by jeden chtěl, u nás stojí asi 12 tisíc, na Ali necelých 6 tisíc. Otázka zní, jak přesně je ten postup s tím DPH. Už jsem si kolem toho přečetla několik článků, ale jak jako osoba, která ho objedná, jak bude fyzicky jednat či co dělat. Bude čekat na zásilku, nebo přijde nějaký dopis, že balík je zadržen a že je z toho vypočítána částka DPH. Jak to zaplatit, co vlastně dělat? V těch článcích je prostě uveden fakt, že to bude vypočítáno, sehnat si nějakou fakturu o zaplacení. To jim tam budu mávat mobilem před obličejem, protože používám aplikaci. Třeba se mi budete smát, ale ten proces nechápu. Dalo by se to nějak popsat ten postup jako uživatel, co si objednal dražší věc. Díky předem za odpověď.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password