Přidej recenzi

Jaroslav

Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • Author
    Posts
  • Jaroslav
    Participant

    @Vojta24t

    děkujeme za informace a kvůli tomu jste musel vytvořit 4 příspěvky ? když tak hezky radíte, že si za to vlastně možná může kupující sám, tak já poradím zase Vám, že existuje tlačítko “upravit”, pokud jste něco zapomněl napsat v prvním příspěvku a mohl jste všechny Vaše myšlenky napsat do jednoho a ne vytvořit během 4 minut čtyři 🙂

    • This reply was modified 1 year, 7 months ago by Jaroslav.
    • This reply was modified 1 year, 7 months ago by Jaroslav.

    Jaroslav
    Participant

    @fero

    přečetl jste si vůbec o čem byla řeč ? to, že vy s tím nemáte problém neznamená, že ho nemá někdo jiný !! ona poukazuje na fakt, že vůbec neví o tom, že zásilka někde leží nebo ne, protože ji nikdo neinformuje, kam by si pro ni měla dojít. Nebo to jako má každý den obcházet zásilkovny v okolí, jestli tam něco nemá ? Tohle by se určitě nelíbilo ani vám.

    in reply to: Prodlužování ochranné lhůty prodejcem. #148470
    Jaroslav
    Participant

    paní Ewo, zatím bohužel jinak 🙁 ochranná lhůta už 2x jím prodloužená ještě neuplynula a spor v této době nejde otevřít, zásilka je nesledovatelná, takže nikdo neví, kde je..už to trvá přes 3 měsíce..už se smiřuji s tím, že se zásilka ztratila, naštěstí nejde o velkou částku, tak se z toho hroutit nebudu, ale jde o ten princip. Prakticky je to ochranna jeho a já nemohu dělat nic..jestli může tohle dělat do nekonečna netuším 🙁

    in reply to: Prodlužování ochranné lhůty prodejcem. #148434
    Jaroslav
    Participant

    @alík007
    jenže, když jste v ochranné lhůtě, tak nejde otevřít spor, to je ten problém..aspoň u mně to tedy nejde. Vím, že dříve to šlo, ale od nějaké doby nejde otevřít spor, když ještě neuběhla ochranná lhůta a on ji stále prodlužuje, takže to nemá řešení.

    Jaroslav
    Participant

    Zdravím, a vy jste nikdy nebyl informován zásilkovnou o zásilce, kde ji máte k vyzvednutí emailem a sms zprávou ) Tohle zásilkovna poslala předem :

    Dobrý den,

    čínské internetové tržiště (např. AliExpress, GearBest nebo Joybuy) nás informovalo o Vaší objednávce číslo RO42……1EE, která bude zpracována společností Zásilkovna. Nyní čekáme na dodání zásilky od evropského distributora zásilek z Číny MyMeest.pl a následně ji dle jeho instrukcí doručíme na výdejní místo: Bl…., Mas…… náměstí 1…

    Proč mi doručuje zboží Zásilkovna?

    Čínská internetová tržiště mají pro doručování v Evropě smluvního partnera MyMeest.pl, který má na starosti distribuci zásilek z Číny po celé Evropě. Zásilkovna je logistickým partnerem společnosti MyMeest.pl pro Českou republiku. Společnost MyMeest.pl nám předává jak zásilky, tak potřebné informace pro jejich doručení.

    Proč mi zásilka dorazí právě tam?

    Způsob doručení zásilek určuje společnost MyMeest.pl, která získává od e-shopů v Číně veškerá data k objednávce – včetně zadané adresy. Na základě zadané adresy pak MyMeest.pl vybírá nejbližší výdejní místo ve Vašem okolí pomocí geolokace – jedná se o čistě jejich obchodní a provozní rozhodnutí. Zásilkovna pak jako subdodavatel služeb v ČR obdrží až finální adresu výdejního místa, na které zásilku, dle instrukcí MyMeest.pl, doručí.

    Více informací se dozvíte na blogu Zásilkovny v našem článku věnovanému spolupráci s čínskými internetovými tržišti.

    Chceme vás ubezpečit, že fungujeme a doručujeme všechny zásilky dále a operativně se snažíme reagovat na všechna opatření Vlády ČR. Jsme v permanentním kontaktu se všemi výdejními místy a eshopy. Výdej zásilek na výdejních místech není omezen a máme jich přes 2000 otevřených. Prosíme vás, abyste v zájmu bezpečí pracovníků výdejny i vašeho měli při vyzvednutí zásilky na sobě roušku. Do prodejny prosíme vstupujte jednotlivě. Samotný výdej pak trvá v řádu pár sekund a předchází tvoření front.

    Dokázali jsme sehnat 20 000 roušek pro naše řidiče, zaměstnance na depech a pro kolegy na výdejních místech. Mají od nás k dispozici rukavice, dezinfekční prostředky a vše co potřebují k maximální bezpečnosti nás všech.

    Chtěli bychom vám poděkovat za obrovskou podporu, která od vás v této době k nám do Zásilkovny proudí. Moc si toho vážíme a uděláme pro vás maximum!

    Kdy si mohu zásilku vyzvednout?

    Vyčkejte prosím na informační email a SMS zprávu, které obdržíte ve chvíli, kdy bude zásilka připravena k odběru. Dříve výdejní místo nenavštěvujte, objednané zboží tam nebude k dispozici. Přesměrování zásilek na jinou adresu z provozních důvodů není možné.

    Pro podrobnosti o stavu zásilky navštivte webové stránky tracking.packeta.com a v poli Track&Trace zadejte přidělené trasovací číslo Z 260 … 689 , nebo klikněte na následující odkaz: trasování zásilky Z 260 … 689

    • This reply was modified 2 years ago by Jaroslav.
    in reply to: 11.11. #7987
    Jaroslav
    Participant

    Zdravím, tak po 2 letech trochu oživím tohlé téma. Letos jsem chtěl poprvé vyzkoušet slevy na den 11.11., ale hned mi to přešlo. Většinou jsou to podvody, kdy se těsně před tímto dnem uměle zvednou ceny, které předtím vůbec neexistovaly a pak se napíše sleva -45%, ono to hezky vypadá že ? Ale co si budeme nalhávat, takto se to většinou děje u i nás při slavných obchodních slevách.
    To rozšíření do googlu Alisuperstar je výborné, krásně odhalí ty podvodné ceny.

    Dávám sem jednu ukázku z dnešního dne, kde je krásně vidět, kdy bylo zboží nejdražšší, což nebylo o moc více než nyní s velkou slevou že ? Takto jsem měl ve sledovačce 5 nákupů na dnešní den a všechny skončily stejně jako tento ukázkový 🙂

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    in reply to: Zadržení padělku-rada #7826
    Jaroslav
    Participant

    Ivetko prosím, mohla by jsi mi podat nějaké informace, jak to v tomto výše jmenovaném případě je ?

    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7415
    Jaroslav
    Participant

    Tak spor je u konce, peníze dneska po 2 dnech přistály na účtu. Jen si dovolím ještě doplnit, když jste psala, že mám zmáčknou tlačítko dispute survey a že se tam asi zobrazí nějaké hodnocení, tak jen doplním, že skutečně ano. Přikládám screen obrazovky. Je tam malý dotazník, který má 7 různých otázek, jak jsem byl spokojený apod. Tak jsem rád vyplnil a odeslal.

    Takže tím jsou moje dotazy u konce 🙂 Byla to dobrá praktická zkušenost do budoucna a já Vám ještě jednou moc děkuji za Vaše rady, protože bez nich bych to asi takto nedotáhl. Přeji krásné vánoce a mějte se fajn 🙂

    • This reply was modified 5 years, 5 months ago by Jaroslav.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7413
    Jaroslav
    Participant

    Moc, moc prosím..já vím, že už Vás asi obtěžuji, ale bylo by prosím možno ještě odpovědět na ten předešlý dotaz ? předpokládám, že už je to naposledy v tomhle sporu. Rád bych Ali poděkoval, ale nejsem si jistý, kam to mám napsat a nerad bych zmeškal tu 7-denní lhůtu, děkuji..

    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7411
    Jaroslav
    Participant

    Dobrý den,

    tak můj spor byl dneska ze strany Aliexpress vyřízen dle mé spokojenosti. Takže ted už jenom počkat až přistanou peníze zpátky 3-15 prac. dnů.

    V mailu píší, že by byli rádi za mou zpětnou vazbu, jak případ vyřešili. Rád to udělám, ale kam to mám napsat ?

    V návodech jsem našel to tlačítko ” Dispute survey “, ale v návodu se píše, že je to tlačítko, když nejsem spokojený s výsledekem Ali. Mohu toto tlačítko použít i v případě mé spokojenosti a tam se vyjádřit ? Jinak nevím, kde bych to měl uvést.
    Píše se tam, že mohu tam vyjádřit do 7 dnů, ale co když ty peníze do 7 dnů mít nebudu ? Chtěl jsem se vyjádřit, až poté, kdy peníze se mi vrátí nebo mohu klidně se vyjádřit už nyní ? nemůže se stát, že by peníze přesto nedorazily ? díky

    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7396
    Jaroslav
    Participant

    Dobře, nechám to být, ale je dobré to vědět :-), ale naštval mě, jak se mi snaží ojebat.

    Ještě si dovolím sem vložit to, co je v tom (AliExpress’ Judgement Details.
    Chápu správně ten obsah, že se tam mluví o tom, že kdyby jsme se dohodli s prodejcem, máme dát Ali vědět. Pokud se nedohodneme během 5 dnů, bude platit ta varianta 1 s tím refund only ? a peníze mi vrátí Ali na kartový účet ?

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7394
    Jaroslav
    Participant

    Díky Ivetko, tohle jsou rady k nezaplacení 🙂 bez nich bych tohle nedotáhl, protože bych vůbec nevěděl co kde potvrdit, kde kliknout apod.

    Narazil jsem při mém prvním sporu bez zkušeností hned na pěkného vykuka, kterému jde jen o to, abych spor zrušil pod záminkou něčeho, protože ví, že už bych ho neotevřel. No já už to vím taky, díky Vám 🙂 No aspoň se hned na prvním sporu vyučím a příště už budu vědět co a jak 🙂

    Pěkně mě ale naštval, jak se mi snaží ojebat a klidně ho prásknu, ale jak a kam ? Aliexpress ty zprávy, které mi posílá nevidí ? kde mi tohle nabízí ? pokud to nevidí, mám tu zprávu, kde mi tohle nabízí vložit do sporu, přes to tlačítko “edit” ?

    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7392
    Jaroslav
    Participant

    Zdravím,
    tak opět pokračuji, už jsem myslel, že Vás nebudu otravovat a že už vše vyřeší jen Aliexpress, ale zase do toho vstoupil prodejce a nevím co dál, jak reagovat.

    Nyní do sporu vstoupil prodejce s touto správou :
    Dear Customer,
    Sorry for the inconvenience.
    ok for the refund with 5.98 USD.
    Please help to cancel the dispute and then provide the paypal account to us to make the refund.
    Thanks

    Abych to shrnul: nejdříve mi nechtěl dát nic, pak 1,5 USD, pak 3 USD a když do toho vstoupil Ali, tak najednou souhlasí s plnou cenou 5.98, jak rozhodl Ali. Jenže v té zprávě stále požaduje, abych zrušil spor a poté se vypořádli přes Paypal učet.

    Já už mu ale nevěřím ani slovo. Nechci uzavřít spor, protože bych už ho pak neotevřel, jak jste mi říkala dříve a navíc nemám účet PayPal a kvůli němu si ho dělat nebudu a kdoví, jestli by peníze poslal.

    Jaké mám ted řešení ? Musím na tohle nějak reagovat nebo ne ? a nechat to na Ali ? já potřebuji, aby mi peníze vrátil Ali na kartový účet tak, jak jsem zaplatil. Aspoň si myslím, že to takhle probíhá nebo se pletu ? Už nechci s prodejcem nic mít. dík

    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7388
    Jaroslav
    Participant

    nebo mě ještě napadlo : tu nabídku na refund only akceptuji přes tlačítko accept a tu druhou nabídku na return goods/refund mám odmítnout přes tlačítko reject ?

    in reply to: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu #7382
    Jaroslav
    Participant

    jo aháááá, už vím, odpovím si sám 🙂

    Jak jsem poslal ten obrázek, tak tam je nastaveno, že když akliknu na accept, tak akceptuji tu variantu pouze refund. Všiml jsem si těch šipeček vpravo a když na ní kliknu, tak ta varianta s tím accept se zobrazí u té druhé verze s tím return goods/refund, což nechci. Takže snad jsem si na to odpověděl správně 🙂

    • This reply was modified 5 years, 5 months ago by Jaroslav.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)