Vítej na stránce, kde nakupování na Aliexpress.com je zábava. Přidej se k naší komunite přátel, kteří si navzájem radí a sdílí své zkušenosti z nákupu.
Dobrý den,
jej tak to mám právě čerstvou úplně stejnou zkušenost. 11/11 jsem objednala zboží, platba se ověřovala, 12/11 jsem objednávku ještě během ověřování zrušila. Peníze odešly, ve finanční záložce objednávky je napsané, že 14/11 bylo zahájeno vrácení peněz.
Včera 7/12 jsem napsala na chat Aliexpressu, jestli by platbu objednávky XXXXX mohli ověřit, protože byla zrušena během ověřování platby, ale platba vrácena nebyla. Paní mi to ověřila a napsala, že 5/12 mi byly peníze odeslány, abych počkala 3-5 dnů, že by se mi měly vrátit na účet. A potvrzuji, ráno jsem je skutečně měla připsané.
Obvykle při zrušení objednávky máte peníze zpět cca do 3 dnů, max. do týdne, ale toho 11/11 byl obrovský objem plateb, takže opravdu došlo ke zdržení. Buď tedy ještě týden počkejte nebo zkuste chat Aliexpressu - najdete jej v nápovědě, odkaz Refundace, vyberete nějakou otázku a dole pod odpovědí je tlačítko, že pokud odpověď nestačila, můžete zahájit chat s pracovníky Aliexpressu. Doporučuji mít napsanou zprávu předem včetně čísla objednávky, které se to týká. Zpráva může mít max. 150 znaků, takže žádné dlouhé povídání. Stačí jen požádat o prověření vrácení platby u č. obj. XXX.
Číst dál...
Dobrý den, prosím o radu, 11.11.2016 jsem poprvé objednávala zboží. Objednala jsem toho více, protože chtěla něco i kamarádka. Když jsem vše objednala, tak si ale 4 ks zboží rozmyslela, tak jsem šla do objednávek a tyto 4 položky jsem zrušila. Peníze se ale z mého účtu strhly ihned. Asi po 20 minutách mi opět volala ať to přeci jen objednám, tak jsem ty 4 položky objednala tedy znovu a opět zaplatila. Dodnes mi ale část peněz z té první objednávky na účet nepřišly a zatím nedorazilo ani zboží. Nevím tedy jakou mají lhůtu na vrácení peněz nebo zda ty 4 položky nepřijdou 2x . Každopádně vím, že už si budu objednávat pouze sama za sebe. Předem děkuji za pomoc. Iva
Číst dál...
Dobrý den,
napište prodejci zprávu, že dalšímu zboží již nevěříte a že opravdu chcete vrátit jen peníze zpět.
Ve sporu pak nic nedělejte - do 5ti dnů se prodejce musí vyjádřit ve sporu, když se nevyjádří, dostanete peníze hned zpět. Když spor zamítne, tak ve sporu znovu napíšete, že chcete peníze zpět a během 2-3 dnů se pak sporem začne zabývat Aliexpress. Tedy pokud prodejce nepotvrdí.
Číst dál...
Dobrý den,
bohužel jsem musel otevřít spor, protože mně přišlo nefunkční zboží. Spor jsem otevřel s refund only a přiložil jako důkaz nefunkčnosti video.
Prodejce reagoval docela rychle, ale bohužel nereagoval reakcí v otevřeném sporu, ale klasickou zprávou, kde se omlouvá za způsobené potíže a abych zrušil spor, že mi pošle nové zboží.
Už v to zboží nemám ale důvěru a chci peníze zpět. Navíc si mohu myslet, že se chce jen sporu zbavit a pak nic nepošle. Prosím, jak mám postupovat dál ? je to můj první spor a nemám s tímhle zatím žádnou zkušenost, předem děkuji..
Číst dál...
Ahoj,
normálně bych poradila čekat 60 dnů, protože dříve Aliexpress neuznává spory. Ale v tomto případě, kdy se jedná o doporučenou zásilku, která by měla být v evidenci zásilek během 10 dnů, v současné předvánoční době max. 15 dnů, je to jinak. Prodejce si totiž jen nechal vynegenerovat číslo zásilky, ale zásilka nebyla ani po 20ti dnech podána na poště k odeslání. Klidně nyní otevřete spor, že zásilka není stále po 20ti dnech podaná a přidejte foto trackingu. Většinou na to prodejci zareagují - buď ihned zásilkou odešlou a požádají o zrušení sporu nebo spor potvrdí a vrátí se Vám peníze.
Číst dál...
Ahoj,potrebuji poradit se zásilkou kterou nemužu vyhledat .Prodejce mi dal číslo zásilky RS714002629NL která byla odeslána 16.11.2016. Po zásilce ani stopa. Psal jsem prodejci ale vubec nereaguje. Poradíte.
Číst dál...