Nepozorujete změnu v přístupu Aliexpressu k zíkazníkům?
Jsem v kategorii A4 a před měsícem nebyl s reklamací problém. Ted obchodník zpravidla neodpoví a Aliexpress hned rozhodne, bud vrácení vadného zboží nebo at jdu reklamovat nedodání na poštu.Jedná se o zboží v ceně do 200Kč, kde Aliexpress velmi dobře ví, že poštovné je dražší než cena balíčku a nepříjemnosti s tím.
Konkrétně:
Koupil jsem 5 zdrojů v celkový ceně 150Kč, jeden vadný. Mám vrátit vše do číny.
Zboží nedošlo, Česká pošta to nemá v záznamech, podle Aliexpressu mam dojít na poštu nebo počkat, podle nich to má už 2 měsíce doručovatel poslední míle. Lhůta na dodání skončila, reklamace zamítnuta.
Došlo jiné zboží než jsem objednal, místo levotočivého závitníku pravotočivý. Reklamace Aliexpresem uznaná a hned rozhodnuto vrátit do číny, což při ceně 145Kč nedává smysl.
Ted jsem reklamoval obsah balíčku, kdy místo ložisek přišly nějaké plastové uchyty. Přiložil jsem video jak to rozbaluji. Oproti běžné praxi jsem hned napsal negativní recenzi kde slibuji doplnit výsledek sporu. Chci tim předejít znemožnění recenze, jako se mi stalo dřív u zboží při rozhodnutí o vrácení do číny.
O rozbalování balíčku točím video, o závadě točím video a fotky. Obecně není problém s uznáním závady, problém je, že bez návrhu na řešení hned z Aliexpressu požadují vrácení což při malých částkách nedává na poštovném smysl. Jak se tomu bránit?