Balík odeslán zpět k prodejci – FedEx

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #148740
    pajmis
    Participant

    Ahoj,
    objednával jsem cca před měsícem produkt za 3 500 + 300 poštovný. Po měsíci koukám na tracking, kde balík je a zjistil jsem, že balík dorazil do Prahy a po 14 dnech odcestoval zpět do Číny. Kouknul jsem do chatu, kde jsem měl zprávy od prodejce, že mu mám dodat kontaktní informace (číslo/email), aby mě mohl kurýr (FedEx) kontaktovat a balík doručit. Nikdy mi ještě při doručování balíku z Aliexpressu nevolali. Bohužel chat na Aliexpressu nesleduju, a tak jsem o urgenci od prodejce nevěděl.

    Po komunikaci s ním a s FedExem to skončilo tak, že na balíku bylo neúplné číslo, já prodejci neodpovídal, a tak mu balík poslali zpět. Prodejce řekl, že se mě snažil kontaktovat, že je to moje chyba, měl velké výdaje na dopravu, a že si mohu zboží objednat znovu. S tím bych souhlasil a byl jsem ochotný zaplatit i nějaké to poštovné navíc/znovu. Jenže když jsem se zeptal, jak mi vrátí peníze za první nedoručený produkt (ne za dopravu), napsal mi, že náklady na dopravu jsou vyšší, než zisk z prodeje a proto nechá zboží propadnout přepravní společnosti a nic mi nevrátí. Takže teď nemám ani produkt ani peníze.

    Moje otázka tedy je, mám otevřít spor? Je šance na nějaký úspěch v případném sporu? Máte nějaké rady/tipy? Díky moc.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password