Dobrý den
Objednali jsme zboží na Aliexpress,obchodník poslal do ČR,ale ouha Česká pošta (dále jen ČP) nedodala.Ofiko je stále v ČR u ČP.Po otevření sporu a jeho proběhnutí se do toho vložil Aliexpress který nám včera(tj.1.2.2018) dal lhůtu 3dny na dodání důkazů že balík skončil u ČP,jinak uvolní naše peníze obchodníkovi !!!ČP s námi nechce nic řešit,prý si má zažádat odesilatel-obchodník(to jsme mu psali už pětkrát a nic).Můžete nám prosím pomoci?
Děkuji
S pozdravem
Dušan
Ano pošta nechce řešit nedodání zásilky s příjemcem, reklamaci by měl podávat odesílatel. Dle trackingu je vidět, že zásilka je od 14/12 nezvěstná, ztracená a tak bych to i napsala do sporu. Zásilka Vám nebyla dodána, při návštěvě pobočky České pošty jste se dozvěděl, že zásilka je ztracená. Víc bych to nepopisovala. Přiložte přílohy u tohoto příspěvku a myslím, že by měli uznat.
Dobrý den
Předevčírem jsme odeslali vaše přílohy(v podstatě stejné už jsme poslali 3x).Včera nám přišlo vyrozumění od Aliexpressu (viz.příloha), bohužel nám nevyhověli,takže nemáme zboží ani peníze.Naštěstí šlo”jen”o 8USD.Chtěl jsem na jaře pořídit nějaké strojní vybavení za řádově vyšší částky,tak nevím.Existuje možnost se proti tomu nějak pojistit?
Děkuji
S pozdravem
Barbořík Dušan
Hm to je divné, že toto jako důkaz neuznali, vždy mi spor na těchto důkazech uznali. Asi záleží také na tom, jaký pracovník o tom právě rozhoduje, jinak nevím. O pojištění proti ztrátě nemám informace.