Foták – prodejce nechce vrátit peníze

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #2693
    Matyas
    Member

    Dobrý den potrebuju poradit, kupoval jsem si foťák, ten vůbec neodpovídá kvalitě co garantoval
    prodejce, fotky jsou rozostřené, no hrůza, otevřel jsem spor a prodejce mi napsal do chatu
    ( ne do sporu ) ať to pošlu zpět do Číny , že mi přidá 15$ ( poštovný stojí 500 Kč cca) na poštovný
    a dá mi i full refund až obdrží ten fotoaparát. Tak se chci zeptat, jestli mu to mám poslat a nebo
    počkat než se vyjádří aliexpress. Protože ty fotky co tam uváděl jako samle photos, tak jsou úplně
    z jiného foťáku, podle mě bych mohl vyhrat že bych mu to nemusel posílat. No prosím pomozte mi
    ( EDIT: Přidal jsem fotky. na první fotce jsou sample photos, a na druhý jak to doopravdy fotí.:/ )

    #2694
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,

    z přiložené fotky květin není úplně poznat, že by byla chyba ve foťáku, takže si nejsem jistá, zda by jste se sporem u Aliexpressu uspěl.
    To, že Vám prodejce slibuje 15US na poštovné mi přijde od něj nevěrohodné, protože když zaplatíte, peníze jdou k Aliexpressu a ten jen drží do doby potvrzení přijetí zboží či do dořešení sporu. Když ve sporu vyberete vrácení zboží + 100% refund, tak Vám lze vrátit z Aliexpress jen tu částku, kterou jste zaplatil. To by Vám prodejce musel poslat extra zvlášť peníze např. na PayPal a tomu bych moc nevěřila, že by tak učinil po obdržení zásilky.
    Jinak ohledně poštovného zpět – ano, poštovné bude kolem 500 Kč, ale ty půjdou na Vaše náklady, ty nemůžete nikde vymáhat. Je to napsané jak u každého zboží, tak i ve sporu. Záleží pak na Vás, jestli přistoupíte na objednání zboží z Aliexpress za těchto podmínek.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password