Dobrý den,
toto číslo zásilky rozhodně není pro Vás, je to číslo nějaké zásilky odeslané do Libanonu neznámého data. Určitě bych už otevřela spor a nezavírala bych jej, ani bych nedala na přímluvy prodejce, že máte stále čekat – vypadá to i, že zboží máte na cestě více než 60 dnů, když jste už 2x prodlužovala.
Zásilka se nemusí hned objevit na stránkách České pošty, teď v listopadu to poněkud zlobilo a pošty si vyměňovaly data se zpožděním, takže bylo obvyklé, že jsem třeba do 28.11 neměla na české poště žádné info a 29/11 mi tam naskočilo, že zásilka byla poslána 18.11 a odeslána do ČR 19/11.
Data můžete sledovat také na 17track.net, kde se obvykle zobrazují dříve než na České poště a často je tam vidět několik překládek balíčku v Číně (z města do jiného města) a až poté se tam objeví datum podání zásilky – a až pak se objeví na stránkách České pošty. Tato zásilka tam však není:
Dívala jsem se i na stránky Cainiao.com, kde naleznete většinu sledovacích čísel z Aliexpressu, tam jsem také zjistila, že číslo zásilky je pro Libanon: http://global.cainiao.com/detail.htm?mailNo=RC102947773CN
Podle tohoto trackingu je zásilka na cestě nějakých 37 dní, ale není tam vůbec žádný tracking, což jsem ještě neviděla. Vypadá to, že i tato zásilka se ztratila, ač není určena pro Vás.
Otevřete spor – zásilka je doporučená a dosud není žádný tracking. Ať vrátí peníze nebo dá správné číslo zásilky, jinak spor nezavírat.