Nové problémy s NEdoručováním z Číny – Zásilkovna a vracení zboží do Číny
- This topic has 15 replies, 11 voices, and was last updated 3 years, 9 months ago by
Jarula.
-
AuthorPosts
-
12/05/2020 at 0:59 #148330
st
ParticipantAliexpress asi letos začal využívat jiného evropského přepravce https://t.meest-group.com/mymeest/int/ , který využívá českou zásilkovnu. Zásilkovna ignoruje osobní adresy klientů a odesílá balíky na své výdejní body, aniž by o tom klient ALiexpressu věděl, nebo si tuto službu objednal. Na balících, které jsem doslova vypátrala bylo pouze mé jméno a výdejní bod, který svévolně určil meest (bez tel. čísla a mojí osobní adresy). Na mé reklamace Zásilkovna odpověděla, že si toto konkrétní doručování, resp. konkrétně tyto výdejní body objednal klient (tzn. meest, potažmo ALiexpress) a že jinam doručovat nebude a nemůže. Takže reklamace zásilkovna nechce uznat. Takže moje balíky se vrací zpět do Číny, aniž bych věděla o tom, že přišly do výdejního bodu a adresu této výdejny. Když jsem reklamovala na výše uvedeném odkazu několik zásilek (meest), tak existence zásilek v jejich systému byla obratem po reklamaci smazána, takže pak již ani zásilka v systému neexistuje (neposílají žádnou zpětnou vazbu, např., že jste zadali nějaký požadavek.) Aliexpress se tváří, že za špatné doručení může prodejce nebo klient, který si zásilku nepřevzal (Aliexpress také ignoruje fakt, že klientem nebylo objednáno na výdejní bod, ani že o tom klient něvěděl). Ali má v systému automatickou informaci (od firmy meest), že zásilka byla doručena (byla doručena na výdejní bod), takže to považuje za doručené. Aliexpress se tváří, že mě jako nechápe a posílá mě pro zásilky, které již byly dávno odeslány zpět do Číny. Ali se tváří, že přece bylo doručeno. Nikdo nechce nést zodpovědnost za špatné doručování. Fakt nemám zapotřebí se rozčilovat a běhat po městě každý týden po různých výdejních bodech zásilkovny a hledat, jestli mi tam něco přišlo z Číny. Psala jsem prodejcům, aby reklamovali u managementu přepravu, nicméně na to nelze spoléhat, muselo by to být zřejmě hromada stížností. Aliexpress rozhodce se mě vlastně vždy jen snažil formálně zbavit. Předtím doručování fungovalo vcelku dobře. Teď je to naprosto nespolehlivé a jen přicházím o peníze. Přišla jsem tak letos o dost peněz. Zvažuji, už na Aliexpress asi nebudu nakupovat. Tak to jsou mé letošní zkušenosti. Hezké dny přeji.
12/05/2020 at 15:33 #148334Jaroslav
ParticipantZdravím, a vy jste nikdy nebyl informován zásilkovnou o zásilce, kde ji máte k vyzvednutí emailem a sms zprávou ) Tohle zásilkovna poslala předem :
Dobrý den,
čínské internetové tržiště (např. AliExpress, GearBest nebo Joybuy) nás informovalo o Vaší objednávce číslo RO42……1EE, která bude zpracována společností Zásilkovna. Nyní čekáme na dodání zásilky od evropského distributora zásilek z Číny MyMeest.pl a následně ji dle jeho instrukcí doručíme na výdejní místo: Bl…., Mas…… náměstí 1…
Proč mi doručuje zboží Zásilkovna?
Čínská internetová tržiště mají pro doručování v Evropě smluvního partnera MyMeest.pl, který má na starosti distribuci zásilek z Číny po celé Evropě. Zásilkovna je logistickým partnerem společnosti MyMeest.pl pro Českou republiku. Společnost MyMeest.pl nám předává jak zásilky, tak potřebné informace pro jejich doručení.
Proč mi zásilka dorazí právě tam?
Způsob doručení zásilek určuje společnost MyMeest.pl, která získává od e-shopů v Číně veškerá data k objednávce – včetně zadané adresy. Na základě zadané adresy pak MyMeest.pl vybírá nejbližší výdejní místo ve Vašem okolí pomocí geolokace – jedná se o čistě jejich obchodní a provozní rozhodnutí. Zásilkovna pak jako subdodavatel služeb v ČR obdrží až finální adresu výdejního místa, na které zásilku, dle instrukcí MyMeest.pl, doručí.
Více informací se dozvíte na blogu Zásilkovny v našem článku věnovanému spolupráci s čínskými internetovými tržišti.
Chceme vás ubezpečit, že fungujeme a doručujeme všechny zásilky dále a operativně se snažíme reagovat na všechna opatření Vlády ČR. Jsme v permanentním kontaktu se všemi výdejními místy a eshopy. Výdej zásilek na výdejních místech není omezen a máme jich přes 2000 otevřených. Prosíme vás, abyste v zájmu bezpečí pracovníků výdejny i vašeho měli při vyzvednutí zásilky na sobě roušku. Do prodejny prosíme vstupujte jednotlivě. Samotný výdej pak trvá v řádu pár sekund a předchází tvoření front.
Dokázali jsme sehnat 20 000 roušek pro naše řidiče, zaměstnance na depech a pro kolegy na výdejních místech. Mají od nás k dispozici rukavice, dezinfekční prostředky a vše co potřebují k maximální bezpečnosti nás všech.
Chtěli bychom vám poděkovat za obrovskou podporu, která od vás v této době k nám do Zásilkovny proudí. Moc si toho vážíme a uděláme pro vás maximum!
Kdy si mohu zásilku vyzvednout?
Vyčkejte prosím na informační email a SMS zprávu, které obdržíte ve chvíli, kdy bude zásilka připravena k odběru. Dříve výdejní místo nenavštěvujte, objednané zboží tam nebude k dispozici. Přesměrování zásilek na jinou adresu z provozních důvodů není možné.
Pro podrobnosti o stavu zásilky navštivte webové stránky tracking.packeta.com a v poli Track&Trace zadejte přidělené trasovací číslo Z 260 … 689 , nebo klikněte na následující odkaz: trasování zásilky Z 260 … 689
-
This reply was modified 4 years, 9 months ago by
Jaroslav.
27/05/2020 at 16:43 #148482thadeas
ParticipantAhoj,
POZOR!!!! Stejná zkušenost. Uvidíme, jak se k tomu postaví Aliexpress, ale svévolná změna dodání zásilky na adresu kamsi (cca 15km daleko). Uvidíme o co všechno příjdu. Zásilek objednávám celkem dost – budu samozřejmě reklamovat.
02/06/2020 at 20:32 #148520fero
ParticipantMísto toho, abyste byli rádi, že se to vyhne celnici České pošty a tím pádem neskutečnému zdržení, tak doufám, že to kvůli takovým ….. nepřestane AE využívat. Vždy to příjde přes Estonsko->Meest->Zásilkovnu 2x rychleji a u mě na výdejní místo, které mám 100 metrů od baráku. Pokud bydlíte v zapadákově, tak hold budete muset vytáhnout auto a zajet si pro to. Na poštu také musíte, když nejste doma a nevleze se to do schránky.
25/06/2020 at 11:00 #148651Jaroslav
Participantpřečetl jste si vůbec o čem byla řeč ? to, že vy s tím nemáte problém neznamená, že ho nemá někdo jiný !! ona poukazuje na fakt, že vůbec neví o tom, že zásilka někde leží nebo ne, protože ji nikdo neinformuje, kam by si pro ni měla dojít. Nebo to jako má každý den obcházet zásilkovny v okolí, jestli tam něco nemá ? Tohle by se určitě nelíbilo ani vám.
28/07/2020 at 14:31 #148895Zivan
Participantfero: Ja mam taky vydejni misto 200m od baraku (a pak dalsi dve cca 1km) a zasilka z Ciny mi presto prisla na vydejni misto 7km daleko.
14/10/2020 at 11:19 #149534Vojta24t
ParticipantPoslední dva balíky z ali mi přišly na blízké výdejní místo Zásilkovny.
Bylo to docela překvapení, jako odesilatel byl vždy uveden MEEX.COM, ten si tedy zjevně doručení zásilkovnou objednává a sám určuje výdejní místa zřejmě podle blízkosti cílové adresy.V mém případě jsem byl se změnou docela spokojen protože doručování českou poštou bylo vždy nespolehlivé, jen mi hodili lístek a leželo to pak na nejbližší poště v mnohem větší vzdálenosti než v jaké mám výdejní místo zásilkovny. Trochu mi vadí že si na meex.com nebo u zásilkovny nemohu určit preferované výdejní místo pro svou adresu/tel.číslo/email ale to by zřejmě bylo technicky náročné…
Jinak mi změna nevadí, naopak to české poště přeju – ti neschopáci mi rozhodně chybět nebudou a zásilkovna funguje výborně. Chodí mi od nich upozornění na balíky smskou a protože mám jejich aplikaci v android telefonu tak vidím i kompletní přehled čekajících zásilek v té aplikaci, je to dost pohodlné.
14/10/2020 at 11:21 #149536Vojta24t
ParticipantKDYBY se meexu podařilo tuhle změnu dotáhnout k dokonalosti tím že by umožnili nějakým způsobem volbu výdejního místa, němel bych proti tomu ani popel, naopak to vypadá jako krok správným směrem.
14/10/2020 at 11:23 #149537Vojta24t
ParticipantTo co tady mnozí píšete o tom že “nevíte že někde máte zísilku” je ale s prominutím jen vaše neschopnost přečíst si příchozí SMSku kde se to jasně píše a nebo v horším případě neschopnost zapsat na aliexpressu svoje mobilní telefonní číslo správně aby jej posléze meex potažmo zasilkovna mohli k informování použít.
14/10/2020 at 11:25 #149538Vojta24t
ParticipantTakže jestli to chcete mít v cajku jděte do uživatelského profilu na aliexpressu a zkontrolujte si zda jste tam správně zadali své mobilní telefonní číslo a taky zkuste občas vyzvedávat a číst SMSky … pak nebudete mít problém. Resp. posledním problémem bude právě a jen už ta volba výdejního místa, která je zatím jen automatická a nelze ji změnit.
14/10/2020 at 12:10 #149539Jaroslav
Participantděkujeme za informace a kvůli tomu jste musel vytvořit 4 příspěvky ? když tak hezky radíte, že si za to vlastně možná může kupující sám, tak já poradím zase Vám, že existuje tlačítko “upravit”, pokud jste něco zapomněl napsat v prvním příspěvku a mohl jste všechny Vaše myšlenky napsat do jednoho a ne vytvořit během 4 minut čtyři 🙂
18/10/2020 at 17:57 #149570Lery
ParticipantBohužel, mám s tímto způsobem doručování také špatné zkušenosti. Doručeny 4 zásilky. Každá jinde. Jedna 20 km daleko, další 30 km daleko. Vše na jiném konci města. 4 zásilky a najeto 138km. Z druhé strany nevím, proč zásilkovna není schopna například po registraci, zadáním trasovacího čísla, atd (samozřejmě mezi vyrozuměním a uložením) dodat zásilku do vybraného místa. 🙁 Zásilkovna tvrdí, že jejich partnerem a s partnerem se komunikuje, aby došlo k co nejlepšímu fungování služeb. Zatím to na mě působí, že jim je to šumák. Jinak jsem rád, že pošta jde do háje.
-
This reply was modified 4 years, 3 months ago by
Lery.
27/10/2020 at 10:43 #149625hobbybastler
ParticipantMEEST mi doručuje zásilku z Ali od 9.9.2020. Všechny trackery ukazují poslední stav z 15.9.2020, zásilka je někde v tranzitu, čili v rukou MEEST. V září mi došly maily z MEEST i ze Zásilkovny, že se bude doručovat a kam to bude, a že mám počkat na výzvu. Dnes 27.10.2020 je stav stále stejný, dotázal jsem se tedy MEEST, zda se mohou po zásilce podívat. MEEST odpověděl stroze “Obraťte se na dodavatele”. Tak to je tedy hnus, velebnosti. Já se na toho dodavatele obrátím a dovedu si představit odpověď. Zásilkovna & MEEST se mnou hrají pingpong na odehnání otravného zákazníka 🙁
01/11/2020 at 20:15 #149669TONY
Participantčíst od spodu:
[email protected]
No to je prasárna:
-na našem obchodě mě fyzicky sdělí, že před 3 hod vrátila zásilku
-já to okamžite za 1 hod urguji a to 4x i 1x POLSKO = bez reakce
-vaše odpověd mě přijde za mnoho dní !!!!Jde někde zadat, že zásilkovnu již nechceme a to pouze spolehlivou poštu ?
Též je problém s přelepováním původního kodu, když se bere toho více a má se to odepisovat v Aliexpres od různých dodavatelů.
Předejte to vedení společnosti !
————————————————
Datum: 29.10.2020 10:36 Re: spěchá !!
Dobrý den,děkuji za Vaši zprávu.
Zásilka je již bohužel vrácena zpět odesílateli, v této situaci už je možné pouze kontaktovat odesílatele.
Děkuji za pochopení ZASILKOVNA.
——————————
Dnes se vrací zásilka č… okamžitě vrátit a kontaktovat mě,na telefonech že to musí být jen písemně sdělujete..!07/12/2020 at 21:35 #149922divok
ParticipantUž jsem to psal v jiném vlákně. Pokud máš na svém účtu v Ali mejl či tel.číslo(s mezinárodní předvolbou), a Zásilkovna tě neinformovala, tak stížnost telek.úřadu, že si Zásilkovna neplní své povinnosti. Oni to pak hodí na ten Meest, že jim to nedodal, ale už se budou přetahovat oni. Meest si to pak může vyreklamovat na Ali, čemu nedostal kont.údaje.
A věřím i tomu, že jednoduchá žaloba na Zásilkovnu je tak znervozní, že raději zásilku proplatí i s poštovným. A budou to vymáhat na Meestu. Máme ochranu spotřebitele.
Jediné co je třeba, zjistit, kdo to měl doručit
-
This reply was modified 4 years, 9 months ago by
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.