Pokazený mobil

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #1904
    Monika
    Member

    Dobrý deň. Poprosím o radu.
    06.12.2015 som písala predajcovi, že sa mi pokazil mobil.
    Obchod prebehol v poriadku, mobil fungoval asi dva týždne, potom sa z ničoho nič vypol a odvtedy ho nejde zapnúť. Písala som to predajcovi, on mi kázal nahrať video a dať na You tube, že oni si ho pozrú a dajú riešenie. Tak som nahrala, poslala. Prdedajca odpísal,že si ho mám dať do servisu, že mi zaplatia náklady. Tak som ho v novom roku dala do servisu, a žiaľ odišla základná doska v mobile. Hneď ako som sa to dozvedela, tak som predajcovi napísala, že čo je pokazené, že mám aj potvrdenie zo servisu. Ale akosi odvtedy žiadna správa od neho, je to síce len dva dni, ale predtým odpísal vždy. Suma za mobil bola €80, nieje to malý peniaz a už ako dlho sa to rieši. Neviem čo mám ďalej robiť. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď. Monika

    #1905
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    nákupem mobilu na Aliexpressu jste se rozhodla dát přednost lákavější ceně před dražším mobilem z obchodu, který by byl se zárukou. Před nákupem elektroniky na Aliexpress musíte počítat s tím, že daná věc za pár týdnů či měsíců rozbije a máte smůlu, žádná záruční doba není. Někomu telefon z Ali může vydržet i několik roků, ale pořád je to sázka do loterie, nikdy nevíte co přijde. Takto můžete prodejci psát, ale pokud nebude komunikovat, máte velmi malou šanci dostat jakékoliv peníze zpět či náhradní díly. Můžete zkusit napsat Aliexpressu, ale ani oni nemusí v dané věci něco vyřešit. Férový prodejce pošle zdarma náhradní díl či celý telefon, ale takových je na Ali pomálu.
    Bohužel, víc Vám poradit nemůžu.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password