Zdravím, objednal jsem si za 15 dolarů mininobil. Přišel velmi brzo , ale měl vadu ve slotu na SIM kartu.Chyběl tam jeden kontakt a jeden byl poničený. Vše jsem vyfotil a fotky odeslal prodejci.Prodejce nejprve zkoušel že mobil má ještě jiné funkce atak podobně. Pak mi řekl , že mi pošle 5 dolarů, s tím jsem taktéž nesouhlasil. Napsal mi ať to tedy necháme u nás opravit , ale když jsem jim napsal , že v jedné opravné za to chtěli 900kc a ve dvou dalších na to nemají díly, napsali mi , že mi pošlou zdarma nový. Poslali mi i sledovací číslo začínající písmeny RF , i když ten původní s rozbitým telefonem měl RB.Ale když ho zadám do jakého koliv sledování zásilek , napíše mi to že zásilka nenalezena. A už je to 14 dní. Když jsem jim to psal tak řekli , že je zásilka v tranzitu ať počkám několik dní. A na té objednávce je už jen 6 dní ochrany. Dá se jim věřit že to poslali a nebo kecaj? Mám počkat nebo otevřít spor ?