Dobrý den. Mám dva dotazy:
1) Objednal jsem si zboží za cca 20USD, ve lhůtě pro odeslání zásilky se objevilo číslo zásilky s poznámkou “The item is pre-advised”. Jelikož za týden k žádné změně nedošlo, tak jsem se u zboží v rubrice Otázky a odpovědi od ostatních nakupujích dočetl, že ani jim nebylo žádné zboží odesláno a prodejce s nimi nekomunikuje. Prodávající také na můj dotaz neodpovídal, proto jsem otevřel spor. Jako důvodu jsem uvedl, že zásilka se nedá dohledat a navrhl jsem plnou refundaci. Čtvrtý den prodávající ve sporu uvedl, že refundaci zamítá a napsal, že je vše OK, ať se podívám na 17TRACK s tím, že prosí o zrušení sporu. Na 17TRACK ten stejný den, kdy odpověděl (t.j. 17 dní od zakoupení zboží), byla zásilky změněna na stav “The consignment was sent for transportatio”.
Jak mám postupovat dále, mám spor ukončit a čekat jestli skutečně bude zásilka odeslána? Nevím, jak postupovat, protože prodejci nevěřím, zdá se mi neseriózní.
2) Dá se po ukončení sporu, jako v tomto případě, spor opětovně otevřít, např. v případě, že mi zboží nebude doručeno nebo se v zásilce nebude nacházet zakoupené zboží?
Za odpověď vám moc děkuji.