reklamace a vrácení peněz

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #2046
    Pavla
    Member

    Zdravím, přišla mi mikina já ji reklamovala a v době pro lhůtu tj.4 dny se mi obchodník neozval. Ali mi napsali toto: že spor je hotový. Doba odezvy prodávajícího skončila. Vzhledem k tomu, že prodávající nereagoval na váš spor ve lhůtě, že systém se usadil v souladu s Vaším návrhem.
    Nemusíte zboží vrátit.
    U sporu historie mám :

    Iniciátor přijaté zboží vrácení zboží vrácená částka Datum Akce Důvodem & Detail Příloha
    Systém Ano Ne US $ 14,33 02.7.2016 13:20 timeout Response
    jen to datum 2.7.2016 mě teď nějak jako nesedí. Peníze od 2.2. co jsem započala spor ještě na účet nedorazili. Nejsem si teď jistá zda jsem psala i č.účtu nikde ho nevidím a kam ho mám teď napsat pro vrácení peněz nebo jestli Ali ví můj účet. Nejsem angličtinář takže bych vše dělala googl překladačem krkolomně. Děkuji

    ještě jsem si našla v jejich nápovědách o vrácení peněz na různé účty či kartu. Je tam také psané, že na to mají 3-15 dnů. počkám do 22.2. a pak asi někoho kontaktovat. Jen tedy ještě nevím jak zjistí moje číslo banky, když jsem to platila přes kartu. Tady jsem to přečetla. http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm. A to datum asi mají jen přehozený den a měsíc si myslím. 🙂

    #2047
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    ano, na Ali se uvádí datum ve formátu RRRR-MM-DD.
    Spor jste zahájila 2/2, spor trvá 5 dnů (nikoliv 4 dny, ale 4 dny, 59 minut, 59 sekund – tedy 5 dnů), takže spor byl ukončen 7/2, což odpovídá. Nyní Ali vrátí peníze zpět na kartový účet do do 3-15 pracovních dnů. Peníze budou připsané ke dni objednávky, tedy kdy jste zboží platila, což bude asi v loňském roce.
    Číslo účtu nikam posílat nemusíte, vrátí se to zpátky na kartu jako vrácená platba automaticky.

    #2049
    Pavla
    Member

    Teď jsem se schválně podívala na účet. Protože objednávka byla 7.1.2016 letos a vcelku mi to rychle došlo. 7.2.2016 tedy byl spor u konce a hledím zpět na účet a mikina stála 14.33 a mě v lednu 7.1.2016 se vrátila nějaká částka, kterou jsem tedy přehlédla, protože mi 7.1. byla ztržena částka za všechno zboží a hned v ten samí den byla vrácena částka 335,93 což bych si určitě všimla neboť na účtu provádím furt nějaké transakce. V detailech je opravdu za 14.33 vráceno 7.1.a vyplaceno 10.2. Nechápu, když spor udělám v únoru, že měsíc předem mi peníze dojdou zpět :D. Tak teď nechápu :D. Chtěla jsem poprvé vyzkoušet jestli se dá obj. takto nebo se mám raději spolehnout na naše shopy a připlatit si. :D. Takže už vím a budu se držet u nás u osvědčeného. Tam se hodí fakt jen pomůcky na dortování a do kuchyně objednávat. Kdybych to tam viděla tak tady neotravuji :-). Děkuji

    #2051
    Iveta
    Keymaster

    Nemáte zač 🙂
    Ty peníze se vrací k datu platby, protože je takto spojen Váš účet – karta – účet Aliexpressu. To pak důvod, proč se Vám peníze vrátí zpět, protože je vlastně systém odmítne (a to i po 2 měsících). Jediné co tam je “nové” je právě datum zaúčtování, který odpovídá skutečnému datu. Nebojte, mají to tak všichni a je to o zvyk, to hledání zpět ve výpise.
    Jinak co se týká nakupování, určitě se různé pomůcky do kuchyně či domácnosti vyplatí, stejně jako hračky pro děti (asi ne úplně miminka) nebo oblečení pro děti. Třeba licencované oblečení (Hello Kitty, Mimoni, Spiderman apod.) jsou tam za 1/2 nebo 1/3 cenu než tady. Oblečení pro dospělé a boty jsou už spíše risk, v jaké kvalitě to přijde. Je dobré se řídit cenou a hlavně koukat na feedbacky a na reálné fotky nakupujících. Poté se dá velmi dobře nakoupit. 🙂

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password