Vrácení platby za zmrazený obchod.
- This topic has 3 replies, 2 voices, and was last updated 9 years ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
09/10/2015 at 16:04 #1404Masenka PitlováMember
Dobrý den,
prosím o radu jak se vyhnout nemravným bankovním poplatkům za příchozí platbu mimo eurozónu?
Při nákupech za pár USD, se snad ani nemůže vyplatit chtít vrátit platbu, neboť moje banka si účtuje 200 Kč + 9% z příchozí částky. Zrovna nyní jsem v situaci, kdy mě mají vrátit 8 USD. Podporovat čínské podvodníky také nechci. Tak co s tím?
Předem děkuji za užitečné rady
Masenka.09/10/2015 at 22:16 #1405IvetaKeymasterDobrý den,
tak s touto praktikou banky jsem se dosud nesetkala a neznám nikoho, kdo by měl takový problém. Mohu se zeptat, co máte za banku? Moje banka si také normálně účtuje poplatek za příchozí platbu ze zahraničí (stejně asi jako jiné banky), ale toto je vrácená platba kartou, což není to samé jako převod peněz. U kartových transakcí se tyto poplatky neúčtují, jen u převodů.Jestli tedy nechcete měnit banku, doporučila bych Vám Blesk peněženku (více info zde http://penezenka.blesk.cz/). Je to karta, kterou si koupíte v trafice (nebo si objednáte na internetu a necháte si jí poslat). Karta je nabíjecí a není spojena s Vaším účtem, což je i pro Vás bezpečnější při případné ztrátě – na kartě bude tolik peněz, kolik si na ní pošlete. Kartu můžete ovládat přes internet (převody, zůstatky) a fungují na ní i vrácené platby z Aliexpress.
11/10/2015 at 20:42 #1425Masenka PitlováMemberDobrý den Iveto,
děkuji za velice užitečné rady, velice si toho vážím. Účet mám veden u UniCredit Bank a to, co uvádím v předchozím příspěvku mě bylo před dvěma měsíci operátorkou na info lince řečeno. Již jednou jsem raději čínskému podvodníkovi potvrdil přijetí zboží jen proto, abych neplatil poplatky. Po přečtení Vašeho příspěvku jsem tam volal znovu, jiná operátorka i když se značnou mírou nejistoty potvrzuje Vaše slova, že zpětné karetní operace nejsou zpoplatněny. Operátoři na infolinkách jsou nedostatečně proškoleni a pouze matou lidi.
Nyní je již zcela jasno, ještě jednou moc děkuji
Masenka.11/10/2015 at 21:39 #1426IvetaKeymasterDobrý den,
to jsem ráda, že jsem alespoň trochu pomohla. Zkusila bych ještě podat u banky reklamaci za neoprávněně účtovaný poplatek za vrácenou karetní platbu. Buď uspějete nebo ji zamítnou, nic nemůžete ztratit. Tedy pokud nemají v ceníku poplatek za reklamaci 🙂
Ale opravdu jste první, od koho toto slyším, zdá se mi, že mají u Vás nějak divně nastavený účet.
Mějte se, a kdyby něco, neváhejte se opět obrátit, hezký večer! 🙂 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.