Vrácení zboží zpět do Číny
Tagged: Vrácení zboží zpět do Číny
- This topic has 9 replies, 2 voices, and was last updated 4 years, 11 months ago by
Radoraa.
-
AuthorPosts
-
21/01/2020 at 19:57 #147581
A20A
ParticipantZakoupil jsem na aliexpressu měřící přístroj v hodnotě 4000,-
Přístroj je vadný – má výrobní vadu, kterou jsem prokázal
Zásilka byla dodána ze Španělska spedičkou GLSvytvořil jsem spor – dostal jsem verdikt:
Does not work properly Valid – Dear buyer, for the amount of the product is large, we suggest you negoiate with seller to return the goods for full refund, thank you for your understanding.
Solutions:
Option 1: Partial refund 837.01 CZK without returning goodsOption 2: Return goods Full refund 4185.05 CZK ( Seller pays the returning shipping fee)
Notice: In most EU countries, you are generally entitled to 14-day return (please note that in case of return, the buyer needs to cover the cost of returning the products to the seller).přístroj je vadný a nepoužitelný, prodejce je registrovaný v Číně a přístroj chce zaslat zpět do Číny
přistoupil bych na Option 2 … nevím jestli mám nárok na proplacení poštovného (zásilka má 3 Kg) – pokud ano….. jak mi proplatí to poštovné…. které vychází od 500 – 2000 Kč dle spediční firmy.
Předem děkuji za rady
02/02/2020 at 21:41 #147674Radoraa
ParticipantDobrý den,
řeším podobný problém s projektorem za 4.5tis ze Španělska. Zatím nejsem u konce, prodejce mi napsal ať mu zboží pošlu, že dodá nové když zruším spor, čehož se obávám. Ten refund varianta 1 je teda mazec, přes 3 tisíce strhnout za špatný zboží. Poslání znamená, že budete mít peníze zpět a budete o poštovné chudší. Dočetl jsem se, že poštovné se většinou neproplací. A i když Vám to nabídnou, stejně nic neproplatí. Spor je uzavřen.
Holt riziko ušetřit 🙁02/02/2020 at 22:04 #147675A20A
ParticipantZdravím,
zvolil jsem variantu – Option 2: Return goods Full refund 4185.05 CZK ( Seller pays the returning shipping fee)
prodejce chtěl poslat balík do Shang Hai Shi, balík jsem jsem dal 25.1. na českou poštu.
Poštovné stálo 540 Kč – 3kg – rozměr 26x25x25 cm.Dnes zásilka dorazila přímo do Shang Hai Shi, takže se bude tento týden doručovat.
Poslat balík do Španělska by stálo také 500 Kč.
Chatoval jsem přes robota Eva, až jsem se dostal na online podporu, kde mi bylo sděleno, ať balík do 10 dní odešlu a zapíši do systému číslo zásilky, to jsme provedl a v systému se odečítá 30 dní na potvrzení prodejce zda zásilku dostal.
Zároveň jsem řešil a byla mi schválena i dražší doprava 60 dolarů, použil jsme tu nejlevnější a ubezpečovali mě, že mi přímo Aliexpress proplatí cenu dopravy.
Ještě se budu muset jednou obrátit na robota Evu a zjistit kdy a jak mi to proplatí.
!!! Určitě nerušit spor, jakmile se jednou uzavře, prý už nelze obnovit!!
Dám ještě vědět…… když se dozvím něco nového.
-
This reply was modified 5 years ago by
A20A.
02/02/2020 at 22:28 #147677A20A
ParticipantTeď jsem chatoval s online podporou, mám počkat, až prodejce potvrdí zásilku a následně mám žádat o vrácení poštovného.
Do té doby nic se mnou řešit nebudou.
02/02/2020 at 23:00 #147678Radoraa
ParticipantDíky, je jasné, že budu muset zřejmě také poslat zboží zpět. Adresu kam balík poslat Vám napsali na aliexpress nebo musím žádat prodejce kam to chce? Sice mi psal, že mě pošle nové “return and replace” a dokonce i proplatí poštovné, ale kam už nenapsal. Jedná se mnou jak s blbcem. Když jsem se ho ptal na důvod proč má v hodnocení zákazníka ze Španělska, který mu vadné zboží poslal zaplatil poštovné a nic teď nemá, tak neodpověděl. Zkoušel jsem, ať zboží pošle nejdřív on “replace and return”, že jsem ochoten mu vadný kus poslat jestli bude vše v pořádku, že je to stejné o co žádá mě. Samozřejmě nereagoval.
03/02/2020 at 6:23 #147682A20A
ParticipantJakmile Aliexpress vynesl verdikt, tak se v open dispute zobrazila adresa na poslání zpět a začal se odpočítat čas 10 dni na poslání zpět.
Číňani většinou odpovídají až druhý den ráno, taky mi psal zmateně, spíš to taky vypadalo, že si že mě dělá srandu, ale vždycky Aliexpress rozhodl v můj prospěch.
On dopředu nic posílat nebude, maximálně až po vrácení vadného zboží k prodávajícímu. Já se rozhodl pro vrácení peněz, protože u přístroje je vadná série, hrozilo že opět dostanu vadný kus a opět tahanice.
03/02/2020 at 13:20 #147684Radoraa
ParticipantDíky za info, též zvolím vrácení peněz, teď mi psal že mě prosí ať mu pošlu zboží a posílá smajlíky. Ten zákazník ze Španělska to psal v prosinci, takže bych věřil tomu co píšete “vadná serie”. Budu rád když dáte vědět jak jste dopadl. V diskuzích a návodech jsem našel spíš lidi co řeší na aliexpressu drobnosti, moc informací jak postupovat jsem nenašel až tady váš případ. Hezký den.
25/02/2020 at 21:46 #147858A20A
ParticipantDnes 25.2.20 mi byl uznám definitivní nárok na proplacení peněz, které mi vrátí cca do 10 dní. Bohužel pouze za vadné zboží, zatím se nikdo nemá k proplacení zpětného poštovného do Číny.
Psal jsem si s online podporou a ti najednou otočili, že zpětné poštovné má proplatit prodejce a že ho za mě osloví. Tak zase budu čekat na nějakou odpověď.
15/03/2020 at 11:55 #147964A20A
ParticipantPeníze za zboží mi vrátili v plné částce na účet.
Asi 14 dní jsem bombardoval podporu Aliexpressu, nakonec mi alespoň poslali kupón na 25 dolarů, na další nákup.
Takže k dnešnímu dni už kompletně dořešeno.
15/03/2020 at 12:19 #147968Radoraa
ParticipantDíky za informaci. Já zatím čekám. Zboží je stále na cestě zpět. Nevím kdy, s vzniklou situací ve světě, balíček dorazí. Zatím běží 30 denní limit do kdy má balíček dorazit a prodejce to potvrdit. Tipuju, že se vše prodlouží.
Poštovné mám slíbené od prodejce, to bude asi ještě boj. -
This reply was modified 5 years ago by
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.