Zaplacená objednávka – omylem stornována
-
Zdravím všechny, minulý týden jsem si vyhlédl zboží. Učinil jsem objednávku, kterou jsem omylem cca. za minutu stornoval. Moje chyba. Nyní jsou peníze někde u prodejce, já zboží chci i nadále a nevím co s tím. Podle mého když objednám novou a dám ADD cart tak se mi strhnou z účtu další peníze a ty blokované tam zůstanou.
Před lety jsem bral zboží dlouhodobě na DX i na Ebay, kde se vyřešilo v pohodě, tady to je tragédie….
Dobrý den,
když vytvoříte objednávku a tu během cca 6ti hodin, kdy probíhá ověřování platby, zrušíte, tak peníze odejdou, ale jsou Aliexpressem odmítnuty a vrací se ihned zpět. To, že peníze máte v blokovaných položkách není vinou Aliexpressu, ale Vaší banky. Každá banka to má jinak, některá blokaci uvolní během dne nebo do druhého dne, některá banka pokouší znovu platbu odeslat a blokuje platbu až 14 dní, než ji zruší.
Takže tragédie je na straně banky.
Děkuji, platím z Blesk peněženky. nevíte kdy dojde k vratce? Obchodník mi odepsal, že v případě zájmu mám provést stejnou objednávku znovu, ale musí to bát do pěti dní, vyzkoušel jsem uvidíme. :angry:
Bohužel jak to detailněji chodí s Blesk peněženkou nevím. Určitě vratky na ni fungují, ale termíny neznám 🙁 Každopádně by to nemělo trvat déle než těch 14 dnů.
Iveto děkuji,
zde je odpověď o provozovatele Blesk peněženky
Dobrý den,
ráda bych Vás informovala, že platby se mohou zpět na Vaši BLESK peněženku vrátit během 15-30 dnů. Kontrolujte tedy stav Vaší BLESK peněženky v zákaznickém portálu. Pro konkrétnější informace je potřeba zavolat na zákaznickou linku na telefonní číslo 267 197 097. V rámci tohoto hovoru budete ověřován PUKem z bezpečnostní kartičky. Bez tohoto ověření Vám není možné sdělit jakékoliv konkrétní informace.
Hmm, tak Blesk peněženka má delší lhůtu než banky, to jsem netušila 🙁 A docela dost dlouhé na to, že platba vlastně ani neproběhla – respektive proběhla, ale nebyla příjemcem přijata. Děkuji za zprávu, aspoň budu vědět pro příště 😉
- You must be logged in to reply to this topic.