zboží mi nebylo doručeno a zbývá 2dny do doručení

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #1562
    Hana
    Member

    Dobrý den,
    co mám dělat když mi zboží ještě nebylo doručeno.
    Zboží je za 0,39dolarů a příjde mi zbytečné žádat o navrácení peněz. Počkala bych pár dní. Jak pokračovat v mém problému?
    Děkuji Hanka

    #1566
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    pokud chcete ještě počkat, požádejte co nejdříve prodejce o prodloužení času – kliknutím na modrý odkaz pod odpočtem času. Vyskočí okno a zadáte tam počet dnů, o které chcete čas prodloužit

    #1574
    Hana
    Member

    Tento odkaz chci rozkliknout ale bohužel se nic neděje. :S

    #1577
    Iveta
    Keymaster

    Asi máte blokovaná vyskakovací okna. Tak zkuste napsat dole zprávu prodejce, jestli by Vám neprodloužil čas o X dní. Ono stejně když to okno vyskočí, napíšete tam počet dnů a potvrdíte, tak se to dole vloží jako zpráva s žádostí o prodloužení.

    #1609
    Hana
    Member

    Napsala jsem do rámečku pod zbožím že žádám od 10dní prodloužit zboží a bohužel mi byla zásilka vyřízená jako doručená.
    Teď s tím asi nic neudělám. Už nebudu žádat o prodloužení, raději vrátit peníze.
    Jsem zklamaná.

    #1610
    Iveta
    Keymaster

    Teď tomu nerozumím – do textového rámečku dole, kde se píší zprávy jste napsala, že žádáte 10 dní prodloužení a objednávka se zavřela? To není možné…. Prodejce sám uzavřít objednávku nemůže.
    Musela jste zboží zaškrtnout a potvrdit převzetí a tam se žádný text nepíše, tedy pokud jste mu to nenapsala do hodnocení zboží.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password