zboží mi nebylo doručeno a zbývá 2dny do doručení
-
Dobrý den,
co mám dělat když mi zboží ještě nebylo doručeno.
Zboží je za 0,39dolarů a příjde mi zbytečné žádat o navrácení peněz. Počkala bych pár dní. Jak pokračovat v mém problému?
Děkuji Hanka
Dobrý den,
pokud chcete ještě počkat, požádejte co nejdříve prodejce o prodloužení času – kliknutím na modrý odkaz pod odpočtem času. Vyskočí okno a zadáte tam počet dnů, o které chcete čas prodloužit
Tento odkaz chci rozkliknout ale bohužel se nic neděje. :S
Asi máte blokovaná vyskakovací okna. Tak zkuste napsat dole zprávu prodejce, jestli by Vám neprodloužil čas o X dní. Ono stejně když to okno vyskočí, napíšete tam počet dnů a potvrdíte, tak se to dole vloží jako zpráva s žádostí o prodloužení.
Napsala jsem do rámečku pod zbožím že žádám od 10dní prodloužit zboží a bohužel mi byla zásilka vyřízená jako doručená.
Teď s tím asi nic neudělám. Už nebudu žádat o prodloužení, raději vrátit peníze.
Jsem zklamaná.
Teď tomu nerozumím – do textového rámečku dole, kde se píší zprávy jste napsala, že žádáte 10 dní prodloužení a objednávka se zavřela? To není možné…. Prodejce sám uzavřít objednávku nemůže.
Musela jste zboží zaškrtnout a potvrdit převzetí a tam se žádný text nepíše, tedy pokud jste mu to nenapsala do hodnocení zboží.
- You must be logged in to reply to this topic.