Zboží nepřišlo, objednávka ukončena
-
Dobrý den, zboží nedorazilo, ještě před uplynutím doby jsem psala prodejci co mám dělat, požádal mě počkat ještě pět dní, souhlasila jsem a požádala jsem o prodloužení ochrany, tu ale neodsouhlasil, takže doba uběhla. Nyní mám ještě 10 dní než uplyne 15 dní, během kterých ještě mohu otevřít spor. Prodejce komunikuje, domluvili jsme se, že pošle zboží znovu. Já ale žádala, aby ho poslal znovu jako novou objednávku, aby mi běžela znovu ochranná lhůta. On napsal jen: “ok ,i will resend it to you ,kindly please wait safely,” Tak já nevím, jestli mě pochopil. Má možnost ještě prodloužit dobu ochrany zákazníka u objednávky, kde jednou doběhla? Jak se dá postupovat, aby mi mohl poslat znovu objednávku a já mohla čekat bez rizika, že mi mezitím uplyne čas k řešení pro případ, že to nepřijde?
Děkuji moc.
Dobrý den,
ne, skončená doba prodloužit nelze. Aby zboží mohl poslat jako novou objednávku s běžící dobou, tak by jste novou objednávku musela vytvořit a zaplatit, čímž se neřeší problém s první objednávkou. Takže bych počkala těch 14 dnů a den před vypršením doby (nebo raději 2 dny) otevřete spor a žádejte peníze zpět. Prodejce bude naléhat, ať spor zavřete, že pošle zboží znovu, ale nevěřte mu a dotáhněte spor do konce nebo o peníze přijdete. Spor zrušte jen v případě, že zboží mezitím skutečně přijde a bude bez vady.
Dobrý den, děkuji moc a může mi vrátit peníze zpět i bez otevření sporu? Že bych si to pak znovu objednala. Ono pokud to pošle znovu, tak to do 14 dnů nepřijde. Chtěla bych jim vyjít vstříc, ale nechci riskovat.
Může vrátit peníze zpět, ale pouze na PayPay účet (pokud ho máte Vy i prodejce zřízený).
Ano, pokud to pošle znovu, tak to do 14 dnů nepřijde, ale na 90% mohu říci, že to stejně nepošle a bude tvrdit, že poslal, ať ještě trpělivě počkáte…. až Vám vyprší doba nemáte ani zboží a peníze.
Dobrý den, nedorazilo mě několik zásilek a já zjistila, že u objednávky je napsáno dokončeno, znamená to, že jsem tedy o zboží i peníze přišla?
Dobrý den, nedorazilo mě několik zásilek a já zjistila, že u objednávky je napsáno dokončeno, znamená to, že jsem tedy o zboží i peníze přišla?
Dobrý den, co prosím znamená když je u objednávky napsáno zpracování fond? děkuji
Dobrý den,
pokud jsou zásilky dokončené, tak proto, že jste si nehlídala čas do vypršení lhůty a lhůta pro doručení vypršela. Vypadá to na objednávky z 11/11, že? Po vypršení lhůty máte 15 dnů na otevření sporu – během této doby se u objednávky zobrazuje stav Fund Processing. Po vypršení 15 dnů se stav změní na Finished a Aliexpress odešle peníze prodejci. Poté již nemůžete otevřít spor na reklamaci nedoručeného zboží.
Děkuji za rady. Píšete PayPay účet – myslíte PayPal? Prodejce mi píše toto:
hi dear, we are afraid it can not refund by open an dispute , Could i know do you have Paypal account, so that we can return the money into it . sorry for that.
Když budu souhlasit s tím, že mi pošle peníze na PayPal účet, tak je to v pořádku? Pokud nedorazí do týdne, tak otevřu spor.
Ano, PayPal, omlouvám se 🙂
Když peníze nedorazí, tak ano, otevřete spor.
Já si vygooglila, že i PayPay existuje, ale neni moc znamy :-). Děkuji moc za rady, je vždycky super, když člověk narazí na živou diskuzi k problému, který potřebuje vyřešit. Dneska balíček dorazil, takže nakonec nemusím řešit nic, ale alespoň jsem se něco naučila. Příště začnu s komunikací dřív a budu více urgovat prodloužení ochranné lhůty, abych měla větší manévrovací prostor a ne jen 2 dny předem jako teď.
- You must be logged in to reply to this topic.