Zdravím. Chtěla bych poradit. Objednala jsem si povlečení do postýlky za 1200….

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #16033
    Anonymous
    Inactive

    Zdravím. Chtěla bych poradit. Objednala jsem si povlečení do postýlky za 1200. Prodejce mi napsal, že je tato barva vyprodaná jestli nechci jinou. Napsala jsem, že jsem chtěla pouze tuto. Otevřela jsem spor, že je zboží vyprodané. Prodejce mi napsal ať to změním z vyprodané za jiný důvod. Nereagovala jsem. Prodejce těsně před ukončením doby sporu, napsal, že zboží poslal. Když jsem mu napsala proč tvrdí, že zboží poslal když je vyprodané a prodejce nekomunikuje. Co mám dělat? Mám čeká 40 dní 😱

    #16034
    Filip Nix
    Guest

    Dal vám falešný sledovací číslo, aby se vyhnul trestnýmu bodu, ten spor nechte normálně otevřený.

    #16035
    Miroslav Vrána
    Guest

    A proc jste otevrela spor kdyz jste chtela neco co vam napsal ze nema? Tomu malinko chybi logika ne??

    #16036
    Martina Marešová
    Guest

    Spor stejne nejde otevrit, pokud nebylo zbozi odeslano. I tak to jde az po 10 dnech pote, co bylo odesláno. Takze se asi pani spletla, neotevrela spor, ale chtela stornovat objednavku. Mela mu vyhovet a uvest jiny duvod, na tom nic neni. Kdyz je nekdo hnidopich.. 🤷‍♀️ ted cekejte 60 dni 🙂

    #16037
    Zita Menclová
    Guest

    j spíš žasnu nad objednávkou za 1200. vždyť tady u nás je povlečení levnější a za tohle už by platila celní poplatky

    #16038
    Martin Byrák
    Guest

    “Nereagovala jsem” = tak sa teraz nesťažujte 😉

    #16039
    Marek Hlávka
    Guest
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password