Zdravím. Chtěla bych poradit. Objednala jsem si povlečení do postýlky za 1200. Prodejce mi napsal, že je tato barva vyprodaná jestli nechci jinou. Napsala jsem, že jsem chtěla pouze tuto. Otevřela jsem spor, že je zboží vyprodané. Prodejce mi napsal ať to změním z vyprodané za jiný důvod. Nereagovala jsem. Prodejce těsně před ukončením doby sporu, napsal, že zboží poslal. Když jsem mu napsala proč tvrdí, že zboží poslal když je vyprodané a prodejce nekomunikuje. Co mám dělat? Mám čeká 40 dní 😱
Spor stejne nejde otevrit, pokud nebylo zbozi odeslano. I tak to jde az po 10 dnech pote, co bylo odesláno. Takze se asi pani spletla, neotevrela spor, ale chtela stornovat objednavku. Mela mu vyhovet a uvest jiny duvod, na tom nic neni. Kdyz je nekdo hnidopich.. 🤷♀️ ted cekejte 60 dni 🙂