Zrušená objednávka, nevrácené peníze
- This topic has 7 replies, 2 voices, and was last updated 7 years, 5 months ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
27/07/2017 at 15:21 #7858CarevnaParticipant
Dobrý den,
potřebuji poradit, jak postupovat. Aliexpress mi zrušil kompletně celou objednávku, tzn. že nedodali zboží, ale také mi nevrátili peníze. Už si s nimi dopisuji cca 2 měsíce, pořád slibují, že za 10 pracovních dnů, budu mít peníze zpět na účtě a pořád nic. Řešila jsem to i přes mojí banku, ale ta také nic nevyřídila. Poradíte mi, jak mám dále postupovat?
Děkuji29/07/2017 at 23:31 #7859IvetaKeymasterDobrý den,
neuvedla jste, jak byla objednávka zrušena – prodejce objednávku neodeslal? Objednávka byla zmrazena a ukončena?
Aliexpress nezruší objednávku jen tak, pokud k tomu nemá důvod. Píšete, že si s nimi dopisujete 2 měsíce – s kým? kde? Ve zprávách dole v objednávce?31/07/2017 at 11:14 #7860CarevnaParticipantDobrý den,
zde přeposílám konverzaci, kterou vedu v message center.
About this order
Order number: 83460969870047
ReplyLi GongXu
2017-07-28 00:37 ok , wait in patience friendIt are already 14 working days and i have not still my money. I am going to wait another a week and then I am going hand it over to the police
I want any answer from you chefMe
2017-07-27 04:34Li GongXu
2017-07-09 23:48 lease check the refund in 7-10 working days,Hello,
i am still without my money. My account number in Czech republic: xxxxx , it is mBank.
I want some explanation, why I did not get my money back yet? It is already 2 months!!!!Me
2017-07-09 02:02Li GongXu
2017-06-02 23:37 Hello dear buyer
I am really grateful that you like this item.
But i am sorry to tell you that this order is closed for some security reason, please check the refund in 7-10 working days,
if you still like it, please order it again , I will offer you best service and quality. sorry for the inconvenient
Kind regardsHello, i am waiting for my money still (see below). Can you check it and give me any feedback?
Thanks
HanaMe
2017-06-02 05:29Li GongXu
2017-05-14 22:45 Hello dear buyer
I am really grateful that you like this item.
But i am sorry to tell you that this order is closed for some security reason, please check the refund in 7-10 working days,
if you still like it, please order it again , I will offer you best service and quality. sorry for the inconvenient
Kind regardsHello, i paid this order at 30.4. From CZ bank – name MBank S.A. I have the confirmation of my bank. I want or my money back or my order.
ThanksMe
2017-05-14 03:55Li GongXu
2017-04-23 06:50 dear buyer
we see you have not pay for this order.
could you tell me what is the reason? there is something we can help you? i hope you could tell me and then i could try my best to offer you better quality and service.
looking forward to your reply.
kind regards.31/07/2017 at 23:32 #7863IvetaKeymasterTakže jste 23/4 objednala zboží a zaplatila jej až 30/4. Objednávka šla normálně zaplatit kartou a poté byla zrušena? U objednávky je napsaný jaký stav? Zrušena z bezpečnostních důvodů, jak píše prodejce?
Myslím, že peníze Vám již byly vráceny – budou připsány ke dni 30/4, kdy jste objednávku platila nebo tam nebude transakce vůbec zaznamenána (mBank ji může zrušit jako odmítnutou a pak není ve výpise vůbec vidět jako placená).
Navíc si píšete s prodejcem, který Vaše peníze vůbec nemá. Peníze posíláte Aliexpressu a teprve, až když potvrdíte, že jste zboží v pořádku obdržela, tak je dostane prodejce. Nemá tedy smysl si psát s prodejcem, peníze Vám nevrátí, protože je ani nedostal.01/08/2017 at 12:04 #7865CarevnaParticipantděkuji za rychlou odpověď. Zde je status mé objednávky:
Order Number:83460969880047Status:Closed Reminder:No payment from buyer.Kam tedy mám napsat, aby se mi vrátili peníze. Kontrolovala jsem to znovu v bance a peníze byli odeslané.
01/08/2017 at 13:19 #7866IvetaKeymasterPlatba nebyla obdržena, možná zůstala mezi nezaúčtovanými položkami. Tam by měla být sice max. 14 dní, ale občas tam uvízne i déle.
Zkuste se podívat do internetového bankovnictví mBanky – nahoře tlačítko Moje Finance, pak záložka Karty a vidíte tam svou kartu. Najeďte na ni a klikněte na tlačítko Blokace. Pokud je částka pro Aliexpress tam jako blokovaná, tak musíte řešit s mBankou.01/08/2017 at 13:54 #7867CarevnaParticipantJá mám přímo od banky potvrzeno,že peníze odešli. Dávala jsem i žádost přes banku o vrácení peněz – oni žádali banku ALIexpressu, ale touto cestou se mi také nezadařilo 🙁
01/08/2017 at 15:49 #7868IvetaKeymasterObraťte se na servis Aliexpressu a požádejte je o prověření platby.
Na této stránce klikněte dole na tlačítko Chat now. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.