Přidej recenzi

Odpovědět: Jak otevřít spor po 14 dnech

#7583

Iveta
Klíčník

Dobrý den,
moc tomu nerozumím, jak jste to popsala…
Čekala jste na vyjádření k žádosti na zrušení objednávky a prodejce zboží odeslal – tzn. napsal číslo zásilky a v systému tak je objednávka odeslaná, ne? Jak může být ukončená, když je odeslaná?
Do jakých 5ti dnů máte žádat peníze zpět? Kvůli čemu? Vždyť objednávka je odeslaná, ikdyž se špatným sledovacím číslem.
Spor lze otevřít až 10 dnů po odeslání (obdržení sledovacího čísla), tak proto Vám asi nejde otevřít spor.
Zboží můžete hodnotit, když je objednávka ukončena:
1) přijetím zboží
2) vypršením doby pro přijetí
3) sporem
Pokud je tedy na cestě, tak ji hodnotit nemůžete.