Přidej recenzi

Odpovědět: Jak otevřít spor po 14 dnech

#7588

Dobrý den, jak vidím, tak mám problém s vysvětlováním. Zkusím to znova.
První krok: objednání a úspěšné zaplacení.
Druhý krok: 10 dní nebylo zboží odesláno, prodejce pouze vyřizoval objednávku ale neodeslal
Třetí krok: Požádala jsem ho aby mi své zpoždění vysvětlil.
Čtvrtý krok: Odepsal, že se omlouvá, ale že je pro něho 5.15 dolarů málo, abych objednala za další 3 dolary, jinak prý nic nevydělá a nemůže udržet své ceny nízké. Jenomže já další semena nepotřebuji a tak jsem mu odepsala, že nemám zájem o další semena a že v tom případě svou objednávku zruším, když mi nemůže odeslat zaplacené zboží za pět dolarů. To jsem také udělala. Napřed mne žádal abych změnila důvod zrušení objednávky na to, že už zboží nechci. To jsem ovšem neudělala a on zboží najednou odeslal. Bez vysvětlení bez odpovědi. Považovala jsem to na dobré cestě. Ale při sledování zásilky jsem asi po několika dnes zjistila, že zboží je ve skutečnosti posláno někam úplně jinam, destinace nebyla Č.r. Napsala jsem mu to a on reagoval tím, že mi řekl ať teda svou objednávku zruším, že mi vrátí peníze, že za to může Alibaba a jeho systém a že on už zboží nemůže odeslat.
Jenomže to už nešlo kliknout na tlačítko Ouvrir une médiation, protože uběhlo 5 dní, kdy jsem mohla ještě něco dělat. Propásla jsem jednoduše lhůtu na reagování. Už se tam objevilo, že mám komunikovat pouze s prodejcem. Což jsem považovala po této zkušenosti za zbytečné. Podle mne dobře věděl co dělá. Ale po usilovném pátrání včera, se mi nakonec podařilo spor otevřít. Tak byl přijat a teď čekám co se bude dít dál. Doufám, že to nakonec dobře dopadne.
Tak snad je to teď srozumitelné. Děkuji. Jarka