Přidej recenzi

Odpovědět: Zboží nedorazilo

#7656

Iveta
Klíčník

Dobrý den,
pokud zboží nepřijde do 60ti dnů od odeslání zboží, máte nárok na vrácení peněz zpět pomocí otevření sporu. Když otevřete spor, do 5ti dnů prodejce dá stanovisko zda náhradu ne/uznává. Při zamítnutí náhrady se žádost přesouvá na Ali, které žádost cca do 4 dnů prověří a rozhodne.
Když zboží přijde dodatečně, můžete si ponechat bez zaplacení nebo jej prodejci zaplatit novou objednávkou. Tzn. napíšete prodejci, že zboží přišlo a že mu je chcete zaplatit. Uděláte novou objednávku (čehokoliv ve stejné hodnotě), normálně zaplatíte kartou a napíšete prodejci, ať zboží neodesílá a jen napíše sledovací (vymyšlené) číslo zásilky. Za několik dnů lze objednávku potvrdit jako doručenou a tím se k prodejci dostanou peníze, aniž by jste si museli vyměňovat čísla účtů. Druhá možnost je se domluvit s prodejcem a pokud máte oba PayPal, tak provést platbu přes PayPal.