Přidej recenzi

Odpovědět: Byla zásilka zrušena nebo ne??

#7906

Iveta
Klíčník

Dobrý den,
toto byl už o prázdninách častý jev. Nevím, co si to teď prodejci takto „zvykli“ rušit zásilky.
Prodejce totiž zboží fyzicky ani neposlal. V systému pošty si vyžádal sledovací číslo, které uvedl do Aliexpressu, aby byla zásilka jakože odeslaná, ale zásilku neodeslal. Tím, že nebyla po 10ti dnech od vytvoření sledovacího čísla podaná, pošta sledovací číslo zrušila.
Normálně otevřete spor, přidejte tam tento obrázek a většinou během jednoho dne to ukončí Aliexpress sám (prodejce se ani nezapojí) a vrátí peníze.
Občas se stane, že zásilka je i podaná, je tam nějaký tracking a pak je zrušená – to obvykle nastane nějaký problém na poště se zásilkou a pošta jej vrátí prodejci. Jenže oni Vás na to neupozorní a když si zásilky nehlídáte, tak čekáte zbytečně na došlou poštu. Když se toto u objednávky objeví, klidně hned otevřete spor, protože zásilka už na cestě není.